אודות שבירו לנד השקעות

יזמות, השקעות ושיווק נדל"ן

0
פרויקטים
0
מ"ר מסחר ומשרדים
0
שנות ניסיון

למעלה משני עשורים חברת 'שבירו לנד' מעצבת את המרקם העירוני במרכזי ביקוש בולטים בארץ, בבחירת קרקעות ובמיזמים מבריקים בעלי מיקומים אסטרטגיים.

העבודה משתלמת. הודות לדרך העבודה השיטתית, שבירו לנד גאה בשורה ארוכה של הישגים שנרשמו לטובתה. ההישגים הללו הטביעו חותם משמעותי בעסקאות אותן החברה הובילה. בין היתר הובילה החברה את פרויקט חוף התכלת בהרצליה; מתחם ח-500 בחולון; מתחמם שדה דב היוקרתי הנושק לקו החוף של ישראל; מתחם ה-1000 בראשון לציון; ועוד עשרות יוזמות נדל"ן שמיצבו את החברה בחוד החנית של תחום השקעות הנדל"ן בארץ.

אסטרטגיית השיווק אותה הטמיעה החברה בישראל, היא עוד אחד מההישגים החלוציים עליהם החברה חתומה. הודות לחשיבה היצירתית השואפת לשלב בצורה אופטימלית בין מגורים, משרדים, תעסוקה ופנאי – זוכה החברה למוניטין רב בעולם הנדל"ן. החברה דוגלת בחשיבה ממוקדת רווח, מה שמוליד הזדמנויות השקעה רבות ובעלות פוטנציאל רווחי משמעותי עבור קבל המשקיעים.

מגרשים להשקעה הוא לא ענין של מה בכך, חשוב לרכוש מחברה אמינה אשר שמה הולך לפניה בכל עסקה אשר היא משווקת לציבור הרחב.

ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו

שבירו לנד מעמידה את מיטב המומחים לבדיקת כדאיות העסקה, וזאת מתוך רצון לדאוג לאינטרסים של כלל הרוכשים ולהבטיח כי כל משקיע יבצע את העסקה הטובה ביותר שקיימת בשוק.

שבירו לנד מעמידה למכירה את השקעות הנדל"ן והמגרשים במיקומים הטובים ביותר בכל מתחם אותו היא משווקת, תוך דגש על מקצועיות, אמינות וחוסן כלכלי גבוה.

שבירו לנד היא בין החברות הבודדות בשוק שקיבלה את חותם האמינות של חברת דן אנד ברדסטרייט.

חברת שבירו לנד גאה לבנות בארץ ישראל ולצמוח לצידה. החברה מאמינה בעבודה קשה, בסבלנות ובעבודה יסודית. החברה תלווה אתכם לכל אורך הדרך, החל משלב ההכוונה בכל תהליך הרכישה ועד קבלת המפתח לדירה. הודות לצוות מנוסה, אינטגרלי ומקצועי שמוביל את החברה, ההשקעה שלכם תוכל למצות את הפוטנציאל שגלום בה עד תום.