איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה

איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה

איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה? השקעה זו הפכה בעשור האחרון לאפיק המניב והבטוח ביותר ולא סתם אלפי ישראלים זנחו את אפיקי ההשקעה האחרים ובחרו לרכוש קרקעות ברחבי הארץ. מצד אחד, כותרות העיתונים מבשרות לא פעם על משקיעי הנדל"ן שרכשו קרקעות ונתקעו עם ההשקעה ועם הרבה חוסר ודאות, מאידך, יש אנשים רבים שהשקיעו בקרקעות וגרפו רווחים גבוהים ואפילו אסטרונומיים.  

אז מהו סוד ההצלחה? איך נוכל לוודא שהקרקע שאותה אנו עומדים לרכוש תניב לנו תשואה גבוהה, רווחים נאים ותצדיק את ההשקעה. מסתבר שאם נצמדים לעקרונות ולכללי ברזל נוקשים, גדלים הסיכויים שההשקעה בקרקעות תניב סכומי כסף גבוהים.

איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה? זיהוי מחסור בשוק

קצב גידול האוכלוסייה, מיעוט עתודות הקרקע לבנייה והביקוש הגובר למגורים מגדילים את הסיכוי לעליית ערך הקרקעות בשנים הקרובות.התשואה הפוטנציאלית של ההשקעה בקרקעות גבוהה, במיוחד אם יש לכם קצת סבלנות.  השקעה של סכום כספי נמוך, יחסית, בפרויקט מוצלח עשויה להניב תשואה גבוהה, לפעמים אפילו של מאות אחוזים.קצב הפשרת הקרקעות גבוה בשנים האחרות. בשל המחסור בקרקעות באזורי הביקוש ובשל הדחיפות במציאת פתרון למשבר הדיור, קצב הפשרת הקרקעות ושינוי הייעוד שלהם גבוה בהרבה בעשור האחרון מאשר בעשורים הקודמים.

איפה כדאי לרכוש קרקעות להשקעה – מהם הקריטריונים להצלחה? 

חשוב להשקיע בקרקעות הנמצאות באזורים מבוקשים ובמיקומים אטרקטיביים, במקומות שבהם תמיד יהיו ביקושם גבוהים ומחירי הנדל"ן תמיד יישארו גבוהים.

חשוב להשקיע באזורים שבהם יש תשתיות מפותחות ובאזורים אשר סמוכים ליישובים קיימים שבהם יש ביקוש גבוה למגורים. ככל שהקרקע תהיה קרובה יותר למרכזי מסחר, לאזורי בילוי, לתשתיות תחבורה כמו מסילת רכבת, כבישי גישה נוחים לעורקי תחבורה ראשיים ולמוסדות חינוך, כך גובר הפוטנציאל להפשרה ולהשבחה של הקרקע ולתשואות גבוהות.

חשוב לבדוק האם לפרויקט יש "אבא ואימא". מומלץ לרכוש קרקעות מחברה ותיקה ופעילה, חברה בעלת מוניטין בתחום אשר צברה ניסיון ויכולה להציג מספר פרויקטים שאותם היא שיווקה בהצלחה. 

יש לבדוק מי מעוניין לקדם את הפשרת הקרקע, האם יזמים פרטיים או שגם לרשות המקומית יש עניין בקידום הפרויקט. כעיקרון: יש לבחור קרקעות  המקודמות על ידי הרשויות המקומיות ולא רק על ידי יזמים פרטיים.

יש לבדוק האם הקרקע היא קרקע צהובה, כלומר: קרקע המוגדרת בתב"ע כמרקם עירוני אשר מיועד למגורים. 

על הקרקע להיות בבעלות פרטית ולא בבעלות מנהל מקרקעי ישראל. לא אחת, רכישת קרקע אשר נמצאת בבעלות מנהל מקרקעי ישראל כוללת התניה שלפיה אם בעתיד ייעוד הקרקע ישונה ואפשר יהיה לבנות עליה, תידרשו להוסיף סכומי כסף למנהל בגין שינוי הייעוד. 

כדי לקבל אינדיקציה על שווי הקרקע ועל הפוטנציאל של ההצלחה, מומלץ לבחון עסקאות דומות שנעשו בעבר באזור, והצליחו.

מסתבר, שזה פשוט להזניק רווחים, צריך רק לדעת איפה!

הפרויקטים המוצלחים הם הפרויקטים אשר משווקים באמצעות חברה אמינה שרשמה סיפורי הצלחה בכל פרויקט שאותו היא שיווקה לציבור. חברת "שבירולנד השקעות" זוכה למוניטין רב בעולם הנדל"ן ולא בכדי. החברה יודעת לזהות הזדמנויות באזורי ביקוש מובילים, לאתר השקעות בעלות פוטנציאל רווחי גבוה ולקדם פרויקטים שהניבו, ומניבים, רווחים אטרקטיביים למשקיעים. חברת "שבירולנד השקעות" מתמחה באיתור מדויק של השקעות נדל"ן בעלי פוטנציאל עסקי גבוה, בייזום והשבחה של קרקעות ובקידום פרויקטים באזורי ביקוש מובילים. 

איפה לרכוש קרקע להשקעה – מחיר חצי דונם אדמה

המקום

המחיר בשקלים לחצי דונם אדמה 
בנימינה  280,000 – 180,000
תל אביב 800,000- 400,000
רעננה 650,000 – 300,000
חולון 490,000 – 320,000
בת ים 590,000 – 390,000
כפר  סבא 470,000 – 270,000
רחובות 450,000 – 250,000
קיסריה 590,000 – 330,000
פרדס חנה 330,000 – 130,000

בואו להכיר את הפרויקטים המובילים של חברת "שבירולנד השקעות" 

תוכנית ח- 500 בחולון נחשבת ליעד נד"לני אטרקטיבי במיוחד. הפרויקט נמצא סמוך לשכונת המגורים המצליחה ח- 300 בעיר חולון ומשתלב עם מגמת ההתפתחות המואצת של הנדל"ן בעיר. התוכנית מתפרסת על שטח של יותר מארבעת אלפים דונם שבהם מתוכננים בנייה רוויה לדירות, מתחמים ציבוריים, מוסדות חינוך, פארקים אזורי מסחר ותעסוקה העתידים להפוך את השכונה לאחת השכונות המבוקשות בעיר חולון ובאזור המרכז בכלל. 

מתחם האקליפטוסים בקריית אתא הוא מתחם הנמצא בשלבי האישור הסופיים ובצמידות לשכונת מגורים. זהו מתחם המציע איכות חיים, ונגישות, מתחם שבו מתוכננות להיבנות עשרים ושמונה בנייני יוקרה מסביב לפארק ירוק ורחב ידיים. המתחם עתיד להיבנות בסמיכות למרכזי תרבות, למוסדות לימוד, למרכזי  בילוי ופנאי עם נגישות גבוהה לכל עורקי התחבורה הראשיים. 

מתחם ה- 2000 בראשון לציון נמצא במיקום נדיר, קרוב לים בחלקת קרקע אחרונה ונדירה באזור מערב העיר ראשון לציון בסמיכות למתחם ה- 1000 הנחשב לסיפור הצלחה. במתחם עתידות להיבנות שכונות עם מגדלי מגורים לצד בתים נמוכים, מרכזיים מסחריים, מוסדות חינוך וציבור, בנייני משרדים ועוד. רכישת קרקע במתחם היא עסקה כמעט ללא סיכונים המתאימה למי שמחפש קרקע להשקעה או למי שמחפש דיור למגורים ורוצה לחסוך כסף גדול ולהיכנס להשקעה עוד בשלבים הראשונים של המתחם. 

פרויקט רובע הים בחדרה – בשנים האחרונות הביקוש למגורים בעיר חדרה גדלים והולכים והפערים בינה ובין ערים אחרות במרכז הארץ מצטמצמים. פרויקט רובע הים הוא אחד הפרויקטים המסמל את צמיחת הנדל"ן בעיר והביקוש אליו גובר והולך מיום ליום. השכונה ממוקמת קרוב לחוף הים ובסמיכות לכביש 2.

מתחם האלף בראשון לציון – נחשב לשכונת הדגל המתקדמת ביותר במרכז הארץ. השכונה מושכת אליה אוכלוסייה צעירה הודות לאיכות החיים בשכונה, למגורים בסביבה ירוקה, לשירותי קהילה מתקדמים, למוסדות חינוך יוקרתיים, לאזורי תעסוקה ומסחר ולפארקים ושטחים ירוקים נרחבים. 

לסיכום, הדרך לתשואה גבוהה והצלחה טמונה בהיכן שאתה רוכש קרקע להשקעה (תלויה בכם) בהשקעה בקרקע טמון לא מעט פוטנציאל, אך צריך לדעת איפה כדאי להשקיע בקרקע ולאתר הזדמנויות ולהוציא אותם מהכוח אל הפועל. חברת "שבירולנד השקעות" מציעה לכם מסלולים בטוחים שבהם תוכלו לצעוד בבטחה אל ביצוע עסקאות נדלן מבטיחות, כדאיות וכלכליות. 

 מתעניינים, רוצים לשמוע פרטים, צרו קשר, שיחת ייעוץ ללא התחייבות! 

איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה שאלות ותשובות

תשובה: כדאי לרכוש קרקע להשקעה באזורים אטרקטיביים שבהם הביקוש לנכסי נדל"ן גבוהים כמו למשל קניית קרקעות הנמצאות הסמיכות ליישובים מבוססים ומבוקשים או קרקעות הסמוכים לעורקי תחבורה ראשיים, למסילת רכבת, לכביש שש ועוד.

תשובה: ההמלצה הטובה ביותר לשאלה איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה היא רכישה של קרקעות חקלאיות שיש להן סיכויים גבוהים להפשרה. כאשר תצליחו לזהות הזדמנות אטרקטיבית, אתם תידרשו להשקיע סכומי כסף נמוכים, יחסית, אך תיהנו מרווחים גבוהים.

תשובה: איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה? התשובה ברורה. מומלץ מחברה בעלת מוניטין שצברה ניסיון ויכולת לאתר עסקאות מוצלחות, חברה שיכולה להציג לפניכם פרויקטים שביצעה בעבר, פרויקטים שרשמו הצלחה והניבו רווחים גבוהים למשקיעים.

תשובה: רבים כבר שאלו את עצמם לפניכם איפה כדאי לרכוש קרקע להשקעה והגיעו למסקנה שכדאי לרכוש קרקעות להשקעה הנמצאות באזורי ביקוש כמו למשל בפרויקט האקליפטוסים בקריית אתא, במתחם ה- 2000 בראשון לציון, או בפרויקט רובע הים באשדוד. פרויקטים אלו הם בין הפרויקטים שהניבו ויניבו רווחים גדולים למשקיעים.

רוצה לחזור לנושא מסוים במאמר?

חברת שבירולנד מתמחה באיתור מדויק של השקעות נדל"ן בעלי פוטנציאל עסקי גבוה, בייזום והשבחה של קרקעות ובקידום פרויקטים באזורי ביקוש מובילים. 

שבירולנד הוקמה על ידי מומחי נדל"ן הנושמים את עולם הנדל"ן ומבקשים לעצב את המרקם העירוני במרכזי ביקושים בולטים בארץ.

דברו איתנו!

שעות פעילות: א'-ה' 9:00-18:00

דילוג לתוכן