נאמר שהיינו שואלים אתכם עד לפני משהו כמו עשר שנים מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש כשמדברים על חולון, כיצד הייתם משיבים ? בעצם, לא בטוח ששווה להמתין לתשובה. תחשבו עוד רגע והשיבו לעצמכם, מה הזיהוי הכי משמעותי של חולון נכון לעכשיו- נכון, עיר הילדים. עם מוזיאון מצליח, שכונות מודרניות ואטרקטיביות למשפחות צעירות וחינוך ברמה מעולה. חולון היא עיר  שהבטיחה, קיימה והפכה לעיר מודרנית שמבטיחה הווה ועתיד מצויןלכל מי שמחליט להתגורר או להשקיע בה.

תשאלו מה הופך עיר להזדמנות השקעה מצויינת,  כדי להשיב אפשר לגייס צבא של כלכלנים ומומחי נדל"ן שיציגו טבלאות ונתונים וחישובים מסובכים או לענות על השאלה בדרך הרבה יותר פשוטה.עיר  המהווה הזדמנות השקעה מעולה היא עיר שיותר ויותר אנשים רוצים לחיות בה עם משפחתם  ומחפשים לקנות בה דירה. בשפה מעט יותר כלכלית, עיר שהיקפי הביקושים לרכישת דירות בה הולכים וגוברים משנה לשנה.

העיר חולון עברה מהפכה אמיתית בעשורים האחרונים בהנהגת ראש העיריה מוטי ששון שהביא לעולם הניהול המוניציפלי מושגים כמו אסטרטגיה ומיתוג והשכיל להקפיץ את העיר להישגים משמעותיים ואף להוות מודל להשראה וחיקוי לראשי ערים אחרים. מעבר לשירותים העירוניים, מוסדות תרבות ואטרקציות שהופכות את חולון למוקד משיכה למבקרים חשוב לזכור כי עיר היא קודם כל מקום שמשפחות מקיימות חיים בו ובהקשר הזה תוכניות הפיתוח לשכונות חדשות בעיר ויישומן הלכה למעשה הופכת את חולון לעיר מגורים אטרקטיבית במיוחד למי שמחפש דיור ברמת בנייה גבוהה ומודרנית, שכונות מתוכננות היטב וקירבה למרכז תל אביב ולעורקי תנועה מרכזיים.

דוגמא נהדרת להמחשת האטרקטיביות של חולון כהזדמנות נדלני"ת יוצאת דופן הוא שכונת ח-300 שתוכננה ואוכלסה לא מכבר על ידי משפרי דיור מהעיר ומשפחות מהסביבה  שמצאו את השכונה כאידאלית לגידול ילדים מבלי לוותר על הקירבה למרכזי העסקים של תל אביב והסביבה. לא פלא ששכונה שמאכלסת כ-30000 תושבים ממשיכה ליצור ביקושים למרות שעתודות הבנייה בה נגמרו ואין בה יותר בניה חדשה.

שכונת ח-500 הנבנית כעת בחולון על ידי כמה מחברות הבניה המובילות בישראל מגלמת בתוכה את כל מה שטוב בשכונות שנבנו בעשורים האחרונים ואף למעלה מכך. השכונה מוקמת על עתודות הקרקע האחרונות של העיר ונושקות לפארק חולות המתוכנן אשר עתיד לקום בשנים הקרובות ולהוות פנינת טבע ייחודית. החיבור בין דירות בסטנדרט גבוה ושכונה הכוללת שטחים ירוקים, בתי ספר, מסחר ותרבות מבטיחה שהמגמה שהופכת כל שכונה חדשה בחולון להשקעה נדלני"ית מצויינת תמשך ואף תגבר בשכונה החדשה.

יפה לגלות שהנהגה עירונית שמזהה את האתגרים וההזדמנויות של העיר שתחת ניהולה, מגייסת את מיטב אנשי המקצוע והמומחים ופועלת בנחישות ובשיתוף התושבים מצליחה ליצור שינוי כה מהותי בנחשקות של העיר כלפי תושביה הותיקים והחדשים, כל מה שנותר לכם הוא להחליט ולקחת חלק בהצלחה.