בשנים האחרונות, יוקר המחייה החל נותן את אותותיו גם על תחום השקעות הנדל"ן. כתוצאה מכך משקיעים החלו לחפש דרכים יצירתיות יותר להרוויח את לחמם והשקעה בקרקעות הפכה לאטרקטיבית ונושאת תשואה.
שוקלים להשקיע בפי גלילות? לפניכם כל הטיפים בדרך להשקעה מוצלחת:

מיקום – מיקומה של פי גלילות הוא אינדיקציה להשקעה משתלמת
הביטוי "הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל" נכון גם לתחום ההשקעות בקרקע. כך כאשר בוחנים קרקע להשקעה יש לבחון את כל הפרטים הקטנים אשר יכולים לעשות את ההבדל בין ההפסד לבין הרווח שלכם. אחד הדברים אשר יכריעו אם לקרקע אותה אתם רוכשים ישנו פוטנציאל רווחי, הוא המיקום שלה. מיקומה של הקרקע באזור מרכזי ואטרקטיבי כמו המרכז יבטיח כי מחיריה יישארו גבוהים, במיוחד אם היא נמצאת לקו הים אזור בו תמיד קיים ביקוש. פי גלילות לצורך העניין, ממוקמת באזור המרכז ולקו החוף, בסמיכות לעורקי תחבורה ראשיים ובסמוך לערים מרכזיות, דבר המעיד על פוטנציאל רווחי גדול.

מה הסטאטוס – בדיקת הסטאטוס החוקי של הקרקע
דבר נוסף אותו יש לבדוק טרם ביצוע ההשקעה כמו השקעה בפי גלילות הוא הסטאטוס של הקרקע כפי שמופיע בתכניות העירוניות. עליכם לברר אילו תכניות אושרו בפועל? אלו נמצאות לפני אישור? אלו ועדות נתנו את האישורים (עירונית, מחוזית)? האם ייעודה של הקרקע שונה מחקלאות למגורים? מה הצפי לתחילת הבנייה? מי מחזיק בבעלות על הקרקע? ועוד. מידע זה יכול לספק לכם ידע נרחב בנושא וכן להכריע בשאלות כמו: האם לעירייה יש אינטרס לקדם את התכנית? האם שלב הבנייה קרוב או לא נראה באופק? וכיוצא בכך.

בעלות – ממי כדאי לקנות את הקרקע?
כאמור כל קרקע המיועדת להשקעה, לרבות פי גלילות, נמצאת תחת בעלות כלשהי – בין אם מדובר בבעלות פרטית, בין אם בבעלות של חברה המתמחה בתחום ההשקעות, בין אם בבעלות של העירייה ובין אם בבעלות משותפת של כמה וכמה גורמים. ככלל מומלץ לרכוש את הקרקע ישירות מבעליה ולא מחברת תיווך ארעית. כך למשל קנייה מחברה מקצועית ובעלת מוניטין בתחום אשר שמה הולך לפניה והיא ידועה כאמינה ומקצועית, תבטיח לכם תשואה גדולה יותר, במיוחד כאשר מדובר בחברה שזהו תחום התמחותה העיקרי.
לטיפים או פרטים נוספים אודות השקעה בפי גלילות אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר, נשמח לעמוד לרשותכם!