אל כל תהליך הקודם להשקעה בקרקעות טרם הפשרתן, נלווית תחושה של מעין חוסר ודאות – האם הקרקע אכן תופשר? האם יהיה זה בזמן הקרוב? האם היא תניב תשואה? שאלות אלו ועוד הנן מתבקשות ומובנות מאליהן. ואף על פי שמדובר בהליך שאינו חף מסיכונים, ישנם כמה פרמטרים שיאפשרו לכם להרגיש מעט בטוחים יותר, שאכן מדובר בקרקע שעתידה להיות מופשרת בעתיד הקרוב וכי הסיכון קיים אך מחושב. באילו פרמטרים מדובר ואיך הם מתקשרים לחולון ח 500? להלן כל הפרטים:

כל הפרמטרים שימקסמו את ההשקעה שלכם בחולון ח 500
כיום כאשר רכישת קרקעות הופכת לאחת מההשקעות הרלוונטיות והחמות ביותר בתחום הנדל"ן הביקוש גובר ועמו גם ההצעות המפתות. ואף על פי שמדובר במהלך ולו סיכון מטבעם של דברים, עדיין מדובר בסיכון שאפשר למזער בעזרתם של סימנים מסוימים אשר יכולים לאשר לכם כי אכן ההפשרה של הקרקע לבנייה לא תאחר לבוא. לכן טרם רכישת קרקעות בחולון ח 500 בדקו מיהו הגורם המטפל בתהליכי ההפשרה של הקרקע, מהי הקרבה לבנייה קיימת והאם יש בתכניות המתאר עדות לקיומו של פיתוח עירוני. כאמור כאשר הגורם המטפל בנושא הנו בעל אינטרסים לקדם את התהליך כמו העירייה למשל, כאשר הקרקע נמצאת ליד אזורים שהנם כבר בנויים וכשתכנית המתאר כוללת פיתוח עתידי אזי שיש סיכוי גדול יותר שהקרקע תופשר מהר יותר כחלק מההתפתחות הטבעית של העיר.

כיצד חברה מקצועית יכולה לעזור לכם?
חברה מקצועית ולה התמחות בנושא תבסס את המוניטין שלה על אמינות ועל טיב השירותים שהיא מציעה. אי לכך, היא תעמיד לרשותכם רק קרקעות שנבחנו בקפידה תוך שעובדת עם מיטב ה ומחים בתחום. חולון ח 500 למשל, עונה לכל הקריטריונים האמורים, הקרקע נמצאת בלב שטח עירוני והבעלות על הקרקע הנה ברובה של העירייה, לכן יש לה אינטרס משותף עם המשקיעים לקדם את התהליך, היות וגם היא תרוויח מכך. לכן מדובר בהשקעה אשר סביר כי תגדיל את ערכה במבט לעתיד.

אם ברצונכם לקבל מידע שימושי נוסף אודות חולון ח 500 צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם!