קניית קרקע חקלאית אשר עומדת לפני הסבה לקרקע למגורים נשמעת כמו תכנית טובה לרווחים גדולים, אולם בפועל, מדובר בעניין למומחים בלבד. הנושא אינו פשוט כמו שרבים אולי נוטים לחשוב וישנם כמה פרמטרים בהם על התכנית לעמוד על מנת לראות את הרווח המיוחל. לכן, פנייה לחברה מקצועית ואמינה אשר זהו תחום התמחותה תוכל לעזור לכם לבצע השקעה חכמה יותר. הכיצד? בעזרתו של מחקר מקיף.
מדוע חשוב לבצע השקעות בחוכמה?
אנשים רבים מתפתים לתכניות מבטיחות המציעות רווחים מרקיעי שחקים, אם כי אין הם מכירים את התחום בצורה טובה מספיק. כך למשל לפני שאתם מתכננים לרכוש יחידות קרקע בפרויקט מתחם ה 1000 בראשון לציון, מומלץ כי תעשו שיעורי בית ותלמדו כמה שיותר על האזור עצמו וכן על התחום באופן כללי. כמו כן, ישנם גורמים נוספים בהם עליכם לגלות בקיאות, כמו למשל תכנית המתאר של הקרקע, ייעודה, האם הקרקע עצמה כלולה בתכניות פיתוח עתידיות של העיריה וכן עוד פרמטרים נוספים שיעזרו לכם לקבוע אם מימוש זכויותיכם על הקרקע יגיע בעתיד הקרוב או שתצטרכו לחכות לשם כך שנים על גבי שנים.
אז מה בעצם עליכם לדעת טרם השקעה בפרויקט מתחם ה 1000 בראשון לציון?
אנו בוחרים עבורכם קרקעות להשקעה תוך הישענות על מודלים שונים אשר נסמכים על ניסיון ובקיאות בתחום. כך אנו יודעים כי לקרקעות מסוג ראשון לציון מתחם ה 1000 יש פוטנציאל רווחי גדול יותר. אם כן, למה עליכם לשים לב?

רצוי שהקרקע תהיה קרובה לעיר או יישוב בנוי, שהנם בעלי מוניטין המציגים נתוני גדילת אוכלוסין טובים וקבועים לאורך השנים
גוש 3946 חלקה 10 וגוש 3946 חלקה 228 הם הגושים והחלקות המבוקשים ביותר במתחם בדגש על מגרשים 509 ו 510 במתחם המשרדים.

על תכנית המתאר לכלול מערכת של כבישים מרכזיים המקשרים את התושבים לכל עורקי התחבורה הראשיים
התכנון צריך לכלול את הקמתם של מקומות תעסוקה אטרקטיביים, המציעים מקומות תעסוקה זמינים
רצוי ומומלץ לבדוק האם התכנית עברה כבר אישורים של הרשות המקומית והאם החלו דיונים על החברת הבנייה באזור
אנו זמינים עבורכם ונשמח לספק לכם מגוון טיפים מועילים להשקעה חכמה. לפרטים נוספים אודות פרויקט מתחם ה 1000, צרו עמנו קשר עוד היום – נשמח לעמוד רשותכם!