לאחר שנים של קיפאון, כיום תחום ההשקעות בקרקעות צובר תאוצה, בין היתר הודות לכך שמשקיעים ויזמים החלו לחפש חלופות אטרקטיביות ומניבות ביחס לחלופות של דירות בנות קיימא. עם הביקוש שהולך וגובר לתחום כך גם תהליך הפשרת הקרקעות מרחיב את ממדיו ויותר ויותר קרקעות באזור המרכז מתחילות בתהליך הסבה לקרקע מגורים. כך למשל ניתן ליהנות מפרויקטים משתלמים במיוחד ביניהם ראשון לציון מתחם ה 1000 המציע מגוון קרקעות בעיר מרכזית ונחשבת, ממוקם בסמיכות לעורקי תחבורה ראשיים ונמצא ממש על קו החוף, אזור מבוקש כשלעצמו. עם זאת, רגע לפני שנכנסים לתהליך חשוב – רצוי ערוכים ולדעת למה עליכם לצפות.

יש להביא בחשבון כי לא פעם מדובר בהשקעה לטווח ארוך
שינוי ייעוד של קרקע זהו תהליך אשר עלול לקחת זמן וזהו נתון שיש להיות מודעים אליו בטרם עת. כך למשל משקיעים אשר מחפשים לעשות כסף מהיר מההשקעה שלהם, לא ימצאו את מבוקשם בתחום ההשקעה בקרקעות ויש לקחת זאת בחשבון. ובכל זאת, למי שמודע להשלכות השונות ובוחר להיכנס לתהליך, הצפי הוא כי בעת הפשרת הקרקעות ותחילתו של תהליך הבנייה יהיה זינוק משמעותי בערכן ולו רק כיוון שערכן של קרקעות המיועדות לבנייה ומגורים גדול יותר.

בכל הנוגע לראשון לציון מתחם ה 1000 מהווה הזדמנות ייחודית, על פני שטח העונה על כל הקריטריונים של השקעה מוצלחת – קרבה לאזורים בנויים, מיקום אטרקטיבי, ויתרה מכך הקרקע נמצאת בבעלות משותפת של עיריית ראשון לציון ואנשים פרטיים ולכן האינטרס של העירייה לקדם את התהליך הנו גבוה יותר.

מומלץ שלא להקל ראש בהשקעות שלכם – בדקו הכל אודות מתחם ה 1000
המלצה שלנו – הגיעו מוכנים לתהליך, גם אם זו לכם הפעם הראשונה. אל תקנו חתול בשק וערכו שיעורי בית על מנת לקבל את כל הפרטים הרלוונטיים אודות הקרקע.

אם התעניינתם בפרויקט מתחם ה 1000 בראשל"צ ואתם תוהים האם זו השקעה נבונה עבורכם, ערכו בדיקה מקיפה ומקצועית של כל הקריטריונים הנדרשים, עיינו בתכניות המתאר של הקרקע ועבדו עם חברה מקצועית ורלוונטית אשר פועלת לשמור על האינטרסים שלכם. כך תוכלו לעשות את הצעד הראשון אל עבר השקעה שתניב תשואה גבוהה.

לפרטים נוספים אודות פרויקט מתחם ה 1000 ודרכים להשקעה בטוחה, צרו עמנו קשר עוד היום, נשמח לעמוד לרשותכם!