אם אינכם יודעים מהן האפשרויות אשר עומדות לפניכם בבואכם לקנות יחידות קרקע בפרויקט שדה דב, בשביל זה אנחנו כאן. אנו שופעים ברעיונות ומחזיקים את כל אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום אשר יעזרו לכם למקסם את ההשקעה שלכם, למזער סיכונים ולהשביח את התמורות באמצעותו של תכנון נכון ואפקטיבי.

מכירת הקרקע בשדה דב לצד ג'
כאמור מדובר במיקום אטרקטיבי במיוחד ומיותר לציין כי ישנו ביקוש גבוה למיקומים מסוג אלו באזור תל אביב. עם תחילתה של הבנייה על הקרקע, צפו כי ערכה יגדל משמעותית ואתם תזכו לקצור את הרווחים על ידי מכירת השטח. כמו כן יש לציין כי עם מכירת הקרקע יחול עליה מס שבח אותו יש לשלם בהתאם, תוך ניכוי כל ההוצאות שנעשו לשם השבחת הקרקע מהיקף המכירה.

רכישת שירותי בנייה מקבלן
במקרה זה הבעלות על הקרקע בשדה דב תהיה שייכת לכם בעוד שאתם שוכרים את שירותיו של הקבלן לצורך בנייה עליה. כאמור באפשרותכם למכור את הקרקע לצד ג' ללא תלות בקבלן או בסיום הפרויקט. הקבלן יקבל על שירותיו תשלום בסדר גודל שנקבע מראש בעוד שלכם כל הזכויות המשפטיות על הקרקע.

עסקת קומבינציה
אפשרות נוספת העומדת לרשותכם לשם מימוש זכויותיכם והפקת המקסימום עת קניית יחידת קרקע בשדה דב היא עסקת קומבינציה עם קבלן. בעסקאות מסוג אלו אתם למעשה משלבים כוחות יחד עם קבלן וחולקים את הזכויות על הקרקע, כאשר כל צד מקבל את חלקו היחסי לאחר הבנייה. בעזרת עסקה מסוג זו תוכלו להפיק את המרב מהקרקע ואף לקבל יחידות אותן ניתן למכור או להשכיר, בהתאם לבחירתכם.
הגוש הנחשק ביותר הוא גוש 6896 והחלקה 204

ייעוץ מחברה מקצועית
אנו עובדים עם נבחרת של אנשי מקצוע מיומנים ביניהם עורכי דין מקצועיים, על מנת שנוכל לעזור לכם לממש כמה שיותר מהר את הזכויות שלכם על הקרקע וכדי לעזור לכם להפיק את המרב ממנה. לכן אם אתם שוקלים לקנות קרקע בשדה דב, צרו עמנו קשר ואנו נשמח לפרוס בפניכם את כל האפשרויות אשר עומדות לרשותכם!