בלב ליבה של תל אביב במיקום אטרקטיבי במיוחד, מתוכנן לקום פרויקט נדל"ן אקסקלוסיבי המציע כ – 16,000 יחידות דיור – ונקרא פרויקט שדה דב.
אין ספק שמדובר בהזדמנות כלכלית יקרה מפז, עליה מומלץ לקפוץ כל עוד יש הזדמנות!

*הקרקע אינה זמינה לבניה.

למידע נוסף השאירו פרטים

מידע נוסף על פרויקט שדה דב

באוגוסט 2018 חתם ראש ממשלת על ישראל  על הפינוי של שדה התעופה האזרחי והצבאי "שדה דב". לאחר תהליך הפינוי יוקצה השטח לטובת מתחמי מגורים, פנאי ותעסוקה, מה שמהווה הזדמנות כלכלית עבור משקיעים. בהתאם לצו שנתקבל, עד ה 1 ליולי  בשנת 2019 יש לפנות את שדה התעופה כאשר לאחר הפינוי תחל בנייה של כ-16אלף יחידות דיור חדשות. באזור הים יוקמו מלונות, שטחי מסחר ופארק רחב ידיים ויחד עם המיקום האטרקטיבי על קו החוף, אין ספק כי מדובר באחד מהפרויקטים היוקרתיים והמעניינים ביותר בתחום הנדל"ן בישראל.

פרויקט בעל מיקום מצוין ונגיש-
ראשית כל דרכי הגישה נוחות ומהירות בשל הקרבה לכל עורקי התנועה המרכזיים בארץ.
שנית, שדה דב ממוקם בצידה הצפוני של שכונת היוקרה רמת אביב ג' ובצמוד לאזורי חן ולשכונת ל' היוקרתית, אזור המוכר בשל איכות חיים גבוהה, אוכלוסייה איכותית, סביבה אורבנית ירוקה ובעיקר – חיי שקט ושלווה. יתרה מכך, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי היזמים שעומדים מאחורי הפרויקט הם ממשלת ישראל ועיריית תל אביב, מה שמעצים את האינטרסים לקידום התכנית, שגם זהו יתרון חשוב עבור המשקיעים.

*מנכ"ל החברה מר מאיר צצקס ממליץ על רכישה בגוש 6896 חלקה 204.

פרויקט שדה דב יושב על עתודת הקרקע הזמינה האחרונה באזור צפון תל אביב. אין ספק כי רכישה מוקדמת בפרויקט שדה דב תהיה השקעה חכמה בזמן הנכון – רגע לפני שהמחיר ייעלה משמעותית .בשל המיקום האטרקטיבי ושלל היתרונות הנוספים, פרויקט שדה דב נחשב לאחד הפרויקטים "החמים" בתחום השקעות הנדל"ן, אם לא החם מכולם. השקעה בפרויקט שדה דב הנה בעלת פוטנציאל רווח לטווח הארוך ולכן היא מהווה הזדמנות חד פעמית.

חברת שבירו ומר מאיר צצקס העומד בראשה ישמחו ללוות אתכם לכל אורכו של התהליך ולהשיג את התשואה הגבוהה ביותר עבור הכסף שלכם.
לפרטים נוספים צרו עמנו קשר עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם!
בואו להיות שותפים להצלחה, SHVIRO הצלחה בכל עסקה!