אזור המרכז לעולם לא מאבד מקרנו ועם השנים, כאשר עתודות הקרקע הפנויות הולכות ואוזלות ונדמה כי החלום על מגורים באזור המרכז האטרקטיבי הולך ומתרחק עד לפריפריה, זה קורה. המדינה מפשירה קרקעות למגורים והעסקאות המפתות לא מאחרות להגיע – קניית קרקע בסכומים מזעריים יחסית ורווח של עשרות אם לא אלפי אחוזים בעתיד. אך האם השקעה זו היא אכן אטרקטיבית כשמדובר בתכניות העתידות בתל אביב תכנית 3700 ו-3388 א'? מיד נגלה.

מה עלינו לבחון בבואנו להשקיע בתל אביב תכנית 3700 ו- 3388 א'?
כאשר בוחנים השקעה כמו זו, יש לשים לב לכמה וכמה נקודות חשובות הראשונה היא הביקוש הקיים באזור. אזור ולו ביקוש רב כמו למשל אזור המרכז או אזור הנמצא בסמיכות לקו הים, הנם אזורים אטרקטיביים יותר ונחשבים להשקעה משתלמת אשר צפוי כי תגדיל את עצמה, במיוחד כאשר קונים קרקע שרק הופשרה במחירים מוזלים במיוחד. אם נוסיף לכך את עלויות הבנייה ואת מחירי הנדל"ן בתל אביב, הרי שסביר להניח שערכה של הקרקע רק יעלה ויעלה. דבר נוסף אותו יש לבחון לפני שמבצעים השקעה הוא את התוכניות העירוניות עבור השטח. יש לראות מה צפוי לקום באזור ומה הסטטוס של הקרקע. לעיתים גם אם שלב הבנייה עוד לא החל, אין זה נורא, היות שכשמדובר בתל אביב, ההמתנה תהיה משתלמת כאשר מסתכלים לטווח הארוך.

עם סיכון או בלי סיכון – זו השאלה?
ישנם שני סוגים של משקיעים כאלה שאוהבים לקחת סיכונים, גם אם מדובר בסיכון מחושב וכאלו שאוהבים למזער את הסיכונים עד כמה שניתן. אם אתם משתייכים לחלק השני, הרי שהשקעה בתל אביב תכנית 3700 ו-3388 א', תהיה האפשרות האופטימלית עבורכם. בל נשכח כי בכל זאת מדובר בתל אביב, בירת הנדל"ן של ישראל בה מחירי הדירות מרקיעים שחקים ביחס למקומות אחרים. מציאת קרקע בעלויות נמוכות משמעותית, היא הזדמנות עסקית אשר רוב הסיכויים שתתגלה כמאוד משתלמת, גם אם בעתיד. לפרטים נוספים אודות השקעה בתל אביב תכנית 3700 ו-3388 א' צרו עמנו קשר או השאירו פרטים באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם.