השקעה בפי גלילות

מה גורם למשקיע להכריע באיזה אפיק להשקיע ובאיזו חברה לשים את כספו או לבצע השקעה בפי הגלילות? התשובה הפשוטה היא, תחושת ביטחון. על הנייר הפרויקט יכול להיות רווחי לחלוטין, אך זה לא מספיק – החברה שמקדמת את הפרויקט עלולה להיות חסרה את אמון הציבור. במצב הזה הרווח הצפוי איננו מעניק ביטחון מספיק למשקיע, ולכן הוא עשוי למצוא את עצמו יורד מאפשרות זו. וכן להיפך. פעמים חברת הנדל"ן עצמה עשויה להיות אמינה לחלוטין, אך הפרויקט בו הם משקיעים איננו רווחי מספיק, באופן אובייקטיבי ואולי למשקיע הספציפי עצמו.

ההשקעה האידאלית שמביאה את המשקיע לשים את כספו בפרויקט ספציפי מורכבת משני ההיבטים הללו: התשואה העתידית ואמינות החברה. בעולם הנדל"ן סכומי הכסף אינם מזעריים, ולעיתים אנו עשויים לדבר על כל הונו האישי של האדם, כך שבחירה לא נכונה איננה רק "מכה בכנף", אלא כזו שתגרום למשקיע לחשב מסלול מחדש על כל התנועה והיעדים הפיננסיים שלו.

ההשקעה המרתקת של שנת 2022 – השקעה בפי הגלילות

כשאנו מדברים על השקעה באפיק הנדל"ן, אי אפשר שלא לדבר על השקעה בפי הגלילות, אחת מהשקעות היוקרה הפתוחות כיום לכלל המשקיעים שרוצים לגרוף את הרווחים העתידיים של הפרויקט. פרויקט פי הגלילות, הממוקם בצפון תל אביב ומדרום להרצליה, מהווה פרויקט ענק שעתיד להכיל בנייה משולבת של מגורים, תעשייה ומשרדים, שטחי פארקים עצומים, מתחם תרבות ומסחר ועוד פרמטרים רבים שהופכים את ההשקעה בפי הגלילות לאחת ההשקעות המרתקות בשנת 2022.

השקעה בפי הגלילות – צירוף של יתרונות רבים

כשבוחנים השקעה למעשה, יש לבחון פרמטרים שונים שיוכלו לסייע לכם להתמקד. שאלת התקציב היא כמובן מן השאלות הראשונות שתשאלו את עצמכם, כאשר לאחריה תוכלו להיות הרבה יותר ממוקדים לגבי הדלתות שפתוחות בפניכם. אזור ההשקעה חשוב גם הוא. לאזור ההשקעה, מלבד לערך הנדל"ני שיש בין האזורים השונים ברחבי הארץ, פעמים רבות מאפשר שליטה נוחה ויעילה יותר על הקרקע להשקעה שרכשתם. כמו כן, מלבד הנכס עצמו, שייתכן מאוד ועל הנייר הוא נשמע מעולה, יש לבחון את 'סביבת העבודה' שתעטוף את הנכס שלכם. אומנם ההשקעה שלכם היא בנכס, אך עליכם לבחון מרכיבים נוספים, כגון: האם יש מוסדות לימוד בקרבת המקום? האם יש מגרשים ופארקים אליהם ניתן לצאת? האם יש אזור מסחרי שמאפשר גישה נוחה לקניות וסידורים? במידה והתשובה על שאלות אלו ודומיהן חיובית, ערך הנכס שלכם עשוי לקפוץ משמעותית. בהקשר זה, השקעה בפי הגלילות מקבלת ניקוד גבוה במיוחד.

השקעה שקשה להתעלם ממנה – השקעה בפי הגלילות

השקעה בפי הגלילות, למען האמת היא מן ההשקעות המרתקות ביותר שסיפק לנו עולם הנדל"ן בשנים האחרונות. מי ששם לב למגמות השוק בשנים האחרונות וודאי שם לב לעליית המחירים החדה שעולם הנדל"ן חווה. נכסים באזורים 'אפורים' הצליחו להכפיל את ערכם, ונכסים באזורים מבוקשים הגיעו לתשואות גבוהות עוד יותר. העיר תל אביב, במובן הזה, חוותה עליית מחירים מן החדות ביותר שידע השוק, כאשר מחירי הדירות והשכירות החודשית עלו לגבהים שעוד לא הכרנו. בצפון תל אביב, באזור חמד עם שכנים איכותיים מן העיר הרצליה, הולך ונרקם לו פרויקט יוקרתי שמאפשר ליהנות מכל העולמות – קרבה לעוקרי תחבורה ראשיים, קרבה לאזורי מסחר ותרבות, איכות חיים גבוהה ומוסדות חינוך לרוב. את כל אלה תוכלו למצוא בהשקעה בפי הגלילות.

תהליך תכנוני מתקדם

נכון לתחילת שנת 2022 פרויקט רובע הגלילות נמצא כבר בהליך תכנון מתקדם, כאשר חתימה על מימוש אופציה לרכישת מגרשים כבר נעשתה בחודש פברואר של שנה זו. מכיוון שמדובר על פרויקט ענק שעתיד למשוך אליו אנשים רבים, שלב התכנון דורש סבלנות, אך כפי שציינו התהליך הזה נמצא בעיצומו. מי שיצטרף להשקעה ברובע הגלילות בזמן הנכון יוכל ליהנות ממחיר הכניסה הנמוך ולזכות לתשואות גבוהות בזמן המכירה.

Shape

השקעה בפי הגלילות – הולכים על בטוח

את ראשי תיבות מק"פ אתם מכירים? אם לא, כדאי שתכירו – כי שם גלומים עיקרי היתרונות של ההשקעה בפי הגלילות. אז נקדים את המאוחר ונאמר שמק"פ אלו ראשי תיבות של מיקום, קרבה לעורקי תנועה ופיתוח סביבתי. בשלושת ההיבטים הללו השקעה בפי הגלילות מצטיינת ובשל כך מקפיצה את ההשקעה לראש רשימת ההשקעות המבטיחות בשוק הנדל"ן.

 

יתרונות ההשקעה בפי גלילות

מיקום – כמעט בלא צורך לפרט יתרונותיה של העיר תל אביב ברורים בצורה טבעית. העיר שמרכזת משרדי תעסוקה כה רבים, מרכזי קניות, מסחר ובילוי, מגורים ומוסדות חינוך לרוב – מסבירה מדוע רבים מהיושבים בארץ נוהרים אליה, הן הצעירים והן המבוגרים.

קרבה לעורקי תנועה ראשיים – השקעה בפי הגלילות זוכה ליתרון נוסף: סמיכות לצירי תנועה מרכזיים. יתרון זה מאפשר גישה נוחה ליתר חלק הארץ, בין אם אתם מעוניינים לצאת לצפון הארץ ובין אם לדרומה.

פיתוח סביבתי מגוון ומושקע – כאמור, עבור השקעת נדל"ן מוצלחת יש לקחת בחשבון את הסביבה של ההשקעה עצמה. שימו לב לנתון הבא: 700,000 מ"ר שמיועדים לתעסוקה, ובנוסף כמעט 70,000 מ"ר שיופרשו למסחר. המספרים הללו גלומים בתוך ההשקעה בפי הגלילות, כאשר לא ספרנו את הפארקים הירוקים העצומים, מרכזי הפנאי והתרבות, תחנת הרכבת, מוסדות החינוך ושבילי האופניים שמתוכננים להיות בו.

Shape
Shape

השקעה בפי הגלילות עם חברת שבירו

את המאמר פתחנו בחשיבות הבחינה המדוקדקת של ההשקעה – הן מצד התשואה העתידית והן מצד החברה שמקדמת את הפרויקט. חברת שבירו זוכה לשם טוב ואמין בשנות הנדל"ן הרבות בהן היא פעילה. פרויקטים רבים שיצאו לפועל בצורה מוצלחת, תוכניות שאפתניות ויכולת דיוק מרשימה – כל אלה הופכים את ההשקעה בפי הגלילות לאחת ההשקעות המסקרנות ביותר בעולם הנדל"ן במדינת ישראל.