זכות לדירה פי גלילות

מעוניינים להיכנס לעולם השקעות הנדל"ן? חשבתם להשקיע בקרקע חקלאית? זכות לדירה בפי גלילות מסקרן אתכם ואינכם יודעים מה אומר המושג 'זכות לדירה'? המאמר הבא נכתב בדיוק עבורכם. בשורות הבאות נגדיר בצורה בהירה מהי זכות לדירה ומה הפוטנציאל האדיר שטמון בהשקעה כזו.

מהי זכות לדירה?

עולם ההשקעות בנדל"ן זוכה בשנים האחרונות ליציבות מדהימה, ויותר מכך – לנסיקה במחירי הדירות שלא ראינו כדוגמתה שנים רבות. לאור זאת רבים מן המשקיעים מעדיפים ללכת על אפיק נדל"ני שנותן נכס ממשי עם ארבעה קירות, במקום ללכת לשוק ההון המורכב והמשתנה. בהקשר זה סוגיית 'זכות לדירה' עולה לדיון מפעם לפעם, ובמיוחד לאור פרויקט פי גלילות השאפתני.

כאמירה ראשונית, חשוב לדעת, זכות לדירה אין פירושה שרכשתם דירה מוכנה אלא שרכשתם את זכות הבנייה על הקרקע המדוברת. המשמעות היא שכאשר הקרקע הרלוונטית תופשר ותאושר סופית לבנייה, לאחר תשלומי מיסוי מקרקעין והיטל השבחה, יוכלו הבעלים על הקרקע להתחיל בתהליך בנייה ממשי. את המשמעות של התהליך אתם מבינים לבד – מדובר על פרויקט שעלול להימשך שנים ארוכות, אך אלו שייכנסו אליו בתחילתו יקנו את הזכות על הקרקע במחיר מצחיק, ויזכו לתשואות גבוהות במיוחד.

 

זכות לדירה בפי גלילות

לפני שנכנסים לפרויקט של 'זכות לדירה'

כאמור לפני שנכנסים לפרויקט של 'זכות לדירה' יש ללמוד את הנושא לעומק ולהבין את המגבלות השונות שחלות על הקרקע, כגון: מיקום על אתר עתיקות, עיקולים, הפקעה וכיו"ב – אך באם תמצאו לנכון להיכנס לפרויקט כזה, הרווחים עשויים להיות גבוהים במיוחד. מחירי הנדל"ן כיום של קרקעות ונכסים גבוהים מאוד, כך שמחירי 'זכות לדירה' עשויים להיות קורצים לעין במיוחד. עד כמה הפערים בין המחירים גבוהים? שימו לב לנתון הבא: בשנת 2018 מחיר זכות לדירה בפי גלילות היה בסביבות ה-850,000 ₪, ובתרגום למטרים: 7,600 ₪ למ"ר. לשם ההשוואה, באותה תקופה מחיר דירה בלב תל אביב עמד על 40-30 אלף ₪ למ"ר. כלומר פערים של יותר מפי ארבעה במחיר. הערכת המומחים היא כי באותה תקופה מחיר דירה ממוצעת בפי גלילות היה על 2.5 מיליון ₪, כאשר עוד לא החשבנו את עליית המחירים המטורפת שהחלה בשנתיים האחרונות.

זכות לדירה בפי גלילות – פרויקט שלא מדלגים עליו

פינוי חוות הגז במתחם פי גלילות פתחה הזדמנות מיוחדת לפיתוח האזור ולבנייה של מתחם מגורים המשלב בתוכו מתחם עסקי-מסחרי הצפוי להיות מהנחשקים ביותר במדינת ישראל. פרויקט פי גלילות, השוכן במיקום אטרקטיבי מאין כמותו, ממוקם בין רמת אביב ג' לצומת גלילות, וזוכה לקרבה לחוף הים. מי שלא מכיר את סדר הגודל של הפרויקט המרתק שנרקם בפי גלילות, מדובר למעשה על אחד הפרויקטים הגדולים ביותר במדינת ישראל, וכפי הנראה גם היוקרתיים ביותר שנראו פה בשנים האחרונות. מחירי הנדל"ן כיום מאמירים בצורה מרקיעת שחקים וצעירים רבים אינם מסוגלים לחלום לגור בתל אביב. עבור משפחות רבות שחלומן הוא לגור בצפון תל אביב, פרויקט פי גלילות מהווה חדשות מסעירות. נכון להיום אושרו לבנייה במתחם זה כ-9,800 יח"ד, מלבד שטחי תעסוקה ומסחר נרחבים. כל אלו יאפשרו לאזרחים רבים לממש את חלומם ולגור באיכות חיים גבוהה בתל אביב.

הזדמנות שלא תחזור על עצמה – זכות לדירה בפי גלילות

בסוף שנת 2017, כאשר מטבע הביטקוין זינק במאות אחוזים, העולם התחלק לשני סוגים של אנשים: אלה שקפצו עד הגג הודות לרווחים שגרפו, ואלה שתפסו את הראש ושאלו את עצמם: למה לא הצטרפתי למשקיעים הראשונים? באותה מידה, לפני עשור ויותר, כאשר משקיעים קנו בתים בתל אביב ב"גרושים" במונחים של היום, ישנם גם כן אנשים שמתחרטים כיום על שאננותם באותה תקופה. למען האמת, זה הסיפור הגדול של עולם ההשקעות, השאלה הכבדה: מתי ולאיזו השקעה נכון להיכנס? ובכן, אנו שמחים להודיע שאפשרות דומה עומדת בפניכם ממש ברגעים אלה. חברת שבירו פותחת את שעריה לקהל המשקיעים החכם שרוצה לתפוס את ההשקעה "בחיתוליה" וכך לגרוף את הרווחים הגבוהים ביותר. אתם מוזמנים להבטיח לעצמכם מקום ייחודי ברובע התל אביבי המתחדש, כאשר לרשותכם עומדים המגרשים הנחשקים ביותר ברובע ובמחירים המשתלמים ביותר.

זכות לדירה פי גלילות במחיר מיוחד

ממש בימים אלה אתם יכולים לרכוש זכות לדירה בפי גלילות, במחיר התחלתי מדהים של 950,000 ₪. כיום לצורך העניין מחיר דירה ממוצע בשכונת רמת אביב ג' הצמוד לפי גלילות, עומד על 5.5 מיליון ₪. אם עושים חישוב מהיר אחוזי התשואה מדברים בעד עצמם, במיוחד לאור העובדה שמדובר על פרויקט במיקום מושלם ומבוקש.

Shape
Shape

שבירולנד – חברה אידאלית למשקיעים

כשמדברים על זכות לדירה חשובות ביותר אמינות החברה ומקצועיותה. לאור העובדה שמדובר על הליך ארוך שדורש שלבים רבים וסבלנות, אמינות החברה והשקיפות שלה מולכם חשובות מאין כמותן. לא פעם משקיעים רבים מצאו עצמם משלמים הון עתק ולצערם עמדו חסרי אונים מול פרויקטים תקועים וללא מידע שוטף. בשל כך אנו ממליצים מאוד לבחון מיהי החברה שמקדמת את הפרויקט ומהו היחס שלה ללקוחותיה.

חברת שבירולנד ידועה ביחס המקצועי והאדיב שלה ללקוחותיה. שנות העשייה הרבות בעולם הנדל"ן הקנו לה שם טוב ומוניטין יוקרתי, והם אלה שמאפשרים לה להתקדם ולהתפתח מפרויקט לפרויקט. האמון שקהל המשקיעים נותן לחברה אומר הכל.