חוף התכלת היא עתודת קרקע אשר ממוקמת בין המרינה בהרצליה לבין מלון מנדרין. הפרויקט מקודם על ידי עיריית הרצליה ונמצא כיום בשלבי תכנון מתקדמים. מדובר בשטח של כ – 2,200 דונם המיועד לבניה רוויה. הקרקע סמוכה לקו החוף וכן לעורקי תחבורה מרכזיים וחשובים, מיקום הנחשב לאטרקטיבי במיוחד.

*הקרקע אינה זמינה לבניה.

מידע נוסף על פרויקט חוף התכלת בהרצליה

תכנית חוף התכלת הפכה לגן עדן למשקיעים ומציעה יחידות קרקע אחרונות
להשקיע בפרויקט על הים: הכירו את חוף התכלת, היעד הלוהט של משקיעים ישראליים

הביקוש לקרקעות באזור המרכז נמצא בשיאו, ועמו גם המחירים שעולים ללא סוף בעשרות אחוזים. חברת שבירולנד היא מבין הבודדות שעדיין מציעות קרקעות למשקיעים באזור המרכז, אך השוס הוא שהפעם מדובר על קרקע הנמצאת  בפריים לוקיישן – חוף התכלת השוכן בין הרצליה לתל אביב. מדובר בהזדמנות להשקעה רווחית שעוד לא הייתה!

בין המרינה בהרצליה לבין מלון מנדרין בתל אביב, שוכנת עתודת קרקע המשתרעת על פני 2,200 דונם, המיועדת לבנייה רוויה ומסחר, ונמצאת בשלבים מתקדמים. התוכנית אושרה לאחרונה, כך שלא פלא שנותרו יחידות קרקע אחרונות במיקומים הכי טובים. לדברי מאיר צ'צ'קס הבעלים של חברת שבירולנד המשווקת קרקעות בחוף התכלת; "מדובר בעתודת קרקע האחרונה בהחלט באזור הפריים לוקיישן, כזאת שסביר להניח שלא נראה עוד, הן מבחינת הקרבה לחוף הים והן מבחינת התקדמות האישורים, כך שזה הזמן להשקעה הרווחית בהיסטוריה". 

השקעה בטוחה ומאושרת ע"י הועדה המקומית

תוכנית חוף התכלת מהווה הזדמנות חד פעמית למשקיעים, וממוקמת בסמוך לחופיה הצפוניים של תל אביב לבין העיר הרצליה. התוכנית אושרה בחודש שעבר ב- 28.11.20, לאחר שקיבלה את אישור הועדה המחוזית, ונראה שכלום לא יעצור אותה. כיום נותרו יחידות במיקומים הטובים ביותר במתחם, כך שבהחלט ההשקעה מגלמת פוטנציאל לרווח גבוה עם אופק לעליית מחירים ממש בקרוב.

חוף התכלת – תנופת בנייה בפריים לוקיישן 

תל אביב ושכנתה הרצליה נהנות בשנים האחרונות מתנופת בנייה, במיוחד בסמוך לחופי הים המהווים איכות חיים בלתי מתפשרת. אנו רואים יותר ויותר פיתוח של תוכניות מתאר אזוריות, שהימצאותן מהווה פוטנציאל להשבחת פני העיר והמסחר. כל אלה מסבירים גם את התערבות העירייה שבאופן טבעי שואפת לפתח את העיר, כאשר תוכניות אלה נמצאות למעלה בסדר העדיפויות שלה. עתודת הקרקע בחוף התכלת מתפרשת על פני 2,200 דונם, וטומנת בחובה הזדמנות כלכלית חסרת תקדים.

תוכנית עוצמתית נרקמת למרגלות חוף הים

כדי להבין את פוטנציאל הקרקע, מאיר צ'צ'קס מסביר; "על פי תוכנית חוף התכלת, במקום צפויים להשתלב שטחי מסחר לצד בנייה רוויה, כ- 10,000 יחידות דיור, כ- 250,000 מ"ר יוקדשו לשטחי תעסוקה, תעשייה ומסחר, ובמרחק של 300 מטר מהים צפויים לקום גם חמישה בתי מלון חדשים שיהוו אטרקציה תיירותית". אין ספק שמדובר ביעד לוהט, כך שמי שיכנס היום יוכל ליהנות מהשקעה בפריים לוקיישן שהולכת לעלות בעשרות אחוזים. 

קרקע המוערכת במיליארדי שקלים

עתודת הקרקע חוף התכלת תהפוך להיות לוקיישן הממשיך את חופיה התוססים של תל אביב, עם האיזון היוקרתי-עסקי של הרצליה, מה שיהפוך אותה לתוססת ומבוקשת במיוחד. גם מבחינת תחבורה ציבורית, מדובר על עורקי תחבורה מרכזיים וחשובים, עם מיקום הנחשב לאטרקטיבי במיוחד. על פי התכנון, תעבור רכבת בסמוך לפרויקט, מה שיגביר את הביקוש שלה בבוא היום, בעיקר לשטחים המסחריים שיהפכו באופן טבעי למשרדי יוקרה המשקיפים אל הים. קרקע זו הנה אחת מעתודות הבנייה האחרונות השוכנות סמוך לחוף הים בפריים לוקיישן, ועל כן ערכה מוערך על פי מומחי נדל"ן במיליארדי שקלים.

בעידן שבו הריבית על ההשקעות בבנק אפסית, נראה כי ההשקעה הבטוחה ביותר מסתתרת דווקא בקרקעות, וודאי כאשר מדובר על מיקום הכי נחשק, קרקע שכבר עברה את אישור הועדה ותוכנית יוקרתית המשלבת מגורים, מסחר, פנאי ומלונאות. 

לעשות עסקים עם אנשים

חברת 'שבירולנד' המציעה כיום עתודות קרקע אחרונות במתחם חוף התכלת, מאמינה שעסקים עושים עם אנשים, ועל כן פועלת החברה בשקיפות מלאה מעל שני עשורים בעשרות פרויקטים רווחיים שיסתיימו בהצלחה. החברה אינה מתעסקת כלל עם קרקעות חקלאיות, אלא רק עם קרקעות באזורי ביקוש המגולמות בהן פוטנציאל ואופק לעליית מחירים. מטרת החברה לעצב את המרקם העירוני במרכזי ביקוש בולטים בארץ, תוך בחירת הקרקעות הרווחיות והנחשקות למשקיעים, בהן משולבים שטחי מסחר, מגורים ופנאי.

"כדי להבטיח למשקיעים את המחיר הטוב ביותר, אנחנו כחברה רוכשים את הקרקעות, ולכן המשקיעים רוכשים קרקע מיד ראשונה – ללא פערי תיווך, ומקבלים את המחיר הנמוך ביותר בשוק. כדי לספק שקיפות מלאה למשקיעים, אנחנו מצרפים לכל עסקה דו"ח שמאי, ויותר מכך, המשקיע משלם פחות מהמחיר מהופיע בדו"ח המצורף", מסכם צ'צ'קס. 

תרשה לעצמך להשקיע בלוקיישן האיכותי באזור המרכז! לפרטים נוספים על השקעה בפרויקט השאר פרטים ויועץ יחזור אליך >>>

בשנים האחרונות ניתן לראות כי העיר הרצליה נמצאת בתנופת בנייה רחבה.
לכן, אזור זה אשר גם נמצא בתחומיה מהווה הזדמנות פז גם עבור העירייה אשר שואפת לקדם ולפתח את העיר והשאיפה לקדם אותו נמצאת למעלה בסדר העדיפויות. השטח המתפרש על פני 2,200 דונם, טומן בחובו הזדמנות כלכלית חסרת תקדים, על פי תכנית חוף התכלת במקום צפויות לקום כ – 10,000 יחידות דיור, כ – 250,000 מ"ר יוקדשו לשטחי תעסוקה, תעשייה ומסחר, ובמרחק של 300 מטר מהים צפויים לקום גם חמישה בתי מלון חדשים.

מיקום פרויקט חוף התכלת 

חוף התכלת היא עתודת קרקע אשר ממוקמת בין המרינה בהרצליה לבין מלון מנדרין. הפרויקט מקודם על ידי עיריית הרצליה ונמצא כיום בשלבי תכנון מתקדמים. מדובר בשטח של כ – 2,200 דונם המיועד לבניה רוויה. הקרקע סמוכה לקו החוף וכן לעורקי תחבורה מרכזיים וחשובים, מיקום הנחשב לאטרקטיבי במיוחד. קרקע זו הנה אחת מעתודות הבנייה האחרונות השוכנות סמוך לחוף הים ועל כן ערכה מוערך במיליארדי שקלים. 

אין זה סוד שמחירי הנדל"ן באזורים כמו אלו רק עולים ועולים ולכן מדובר בהזדמנות של פעם בחיים – ובאפשרות לרכוש קרקע אשר תמשיך להניב תשואה יפה למשקיעים בחלוף השנים. לדברי מנכל החברה מר מאיר צצקס הגושים הנמכרים והמבוקשים ביותר הם הגושים: 6606, 6605, 6607, 6590 ו 6608