אודות
הפרויקט

אחת התכונות החשובות ביותר בעולם הנדל"ן היא, היכולת לזהות פוטנציאל עסקי עוד כשהפרויקט נמצא בחיתוליו. אז במקום שתצאו למסע שלם של חיפוש אחר השקעת החלומות שלכם, נשאל אתכם שאלה פשוטה: האם את הקרקע הנחשקת במרכז חולון אתם כבר מכירים?

רבים מכנים את העיר חולון כ"עיר העסקים העתידית של אזור המרכז". ואכן, אזור התעשייה בחולון הפך בעשור האחרון לאחד המתחמים העסקיים החמים של אזור המרכז. בימים אלה, סמוך למתחם עזריאלי חולון, משיקה חברת "שבירו לנד" 10 יחידות בבלעדיות.

אז למה כדאי לכם להתעניין במתחם המשרדים בחולון? האמת, כי הנתונים שלו פשוט נפלאים. מדובר על פרויקט שאפתני בתכנון אורבני חדשני, עם רישום מלא בטאבו ועל קרקע מאושרת. ובמילים אחרות, יש לפרויקט הזה את הבסיס המושלם בשביל להפוך למעצמת נדל"ן נחשקת.

מתחם המשרדים בחולון – הביקוש הולך וגדל!

הראשונה שנעצה את דגלה במתחם שרבים לא תכננו לו עתיד נוצץ הייתה קבוצת עזריאלי, אשר בנתה מתחם עסקים מרהיב שאינו נופל ממתחמי הענק של תל אביב.

עם הביקוש למשרדים באזור, המתחם סביב עלה לכותרות כאשר חברת שבירו לנד הקצתה שטחים לשיווק בלעדי במתחם.

מה שהיה שמור בעבר לחברות ענק ותאגידים, פתוח כיום לקהל המשקיעים הרחב, המעוניין לוותר על רכישת נדל"ן למגורים לטובת השקעות במשרדים הנקראים בשם הגנרי "נדל"ן מניב". לא בכדי הוא נקרא בשם זה.

השקעות מסוג זה מאופיינות בהשקעת סכומים נמוכים יחסית, שהזמן מלמד על כך שהשקעה באפיק זה הייתה חכמה.

השקעה קטנה – תשואה גדולה

כל משקיע שחסך כמה עשרות אלפי שקלים יוכל להיכנס לנעליהם של משקיעים גדולים וליהנות מהשקעה גמישה, תשואה גבוהה וציפייה לעליית ערך עתידית.

לדברי חברת שבירו לנד: "כשמדברים על מתחם עסקי המיועד למשרדים, נגישות היא הפרמטר החשוב ביותר. הקרקע שלנו ממוקמת בצירים מרכזיים עם נגישות מלאה לצירים המרכזיים כביש 4 (אשדוד-ת"א), כביש 44 (יפו-ירושלים), נתיבי איילון, כביש 431 ותחבורה ציבורית ענפה שעוטפת את המתחם המסחרי. בעתיד מתוכנן לעבור תוואי 'הרכבת הקלה' – ה'קו הירוק' – מת"א לראשל"צ דרך אזור התעשייה והעסקים חולון".

Shape
Shape

נגישות. התפתחות. עוגן מלווה

בשנים האחרונות העירייה משקיעה רבות בפיתוח אזורי מסחר נגישים וכבר בשנים הקרובות יוקמו סביב עזריאלי חולון מתחמי מסחר ענק כמו מתחם 'יס פלאנט' וקניון אאוטלט כמו בארה"ב, שעתידים לקום סמוך לקרקע הנחשקת של שבירו לנד. אין ספק שהקרקע המבוקשת של שבירו לנד עונה על השילוש הקדוש שכל משקיע מחפש: השקעה באזור נגיש, השקעה באזור מתפתח וחברת יזמות חזקה שתהווה עוגן איתן עבורו.

על פי בכירים בעירייה, גם מבחינת פיתוח האזור נראה כי חזונה של העיר ברור לגמרי: "אזור התעשייה והעסקים הקהילתי חולון יהיה חדשני בתפיסותיו הכלכליות והארגוניות, יהווה מוקד משיכה לעסקים ולתעשייה, ימנף את העיר חולון ויוביל בתחומי החינוך הטכנולוגי, הקיימות והעיצוב ברמה הארצית והבינלאומית".

בביטחון מלא: משרדים להשקעה במרכז העיר חולון

"את הפוטנציאל האדיר שמציע אזור התעשייה בחולון זיהינו עוד לפני כמה שנים", מספר מאיר צ'צ'קס, המנכ"ל והבעלים של החברה. "למעשה, את הקרקעות הראשונות שלנו כאן רכשנו כבר לפני כמה שנים, וכיום אין שום חסמים בירוקרטיים, כיוון שהקרקע זמינה ומאושרת. נותר לנו רק להוציא היתר ולבנות". כדי להבטיח למשקיעים ביטחון מלא, חברת שבירו לנד הקיימת כ-16 שנים בשוק, ומחזיקה בחותם האמינות של "דן אנד ברדסטריט", מציעה מנגנון בטיחות מלא למשקיעים: רישום מלא בטאבו, ליווי בנקאי מלא, משרד עו"ד מוביל שהוא אחת מהפירמות החזקות בארץ ושיווק בלעדי.

"כדי להבטיח למשקיעים את המחיר הטוב ביותר, אנחנו רוכשים את הקרקעות, ולכן משקיעים קונים קרקע מיד ראשונה ללא פערי תיווך ומקבלים את המחיר הנמוך ביותר בשוק. לכל עסקה אנחנו מצרפים דו"ח שמאי, ויותר מכך, המשקיע משלם פחות מהמחיר מהופיע בדו"ח המצורף", מספר צ'צ'קס.

ובכל עסקה קיים הסכם שיתוף המאגד את כלל המשקיעים ומעניק להם כוח אל מול העירייה לקבלת ההיתרים הדרושים.

Shape