אודות
הפרויקט

מתחם ה-1,000 הינו שכונת הדגל החדשה והמתקדמת ביותר בגוש דן. במתחם מיושמת תפיסת המגורים החדשה אשר שמה דגש על איכות חיים בסביבה ירוקה, אזורי תעסוקה, מוסדות חינוך, שירותים קהילתיים מתקדמים, מסחר ובילוי לצד פארק רחב ידיים ושטחים ירוקים נרחבים. השכונה מושכת אליה אוכלוסיה צעירה ואיכותית ובכך מבטיחה את היותה אחת מהצלחות הנדל”ן הבולטות שקמו לאחרונה בארץ.

1K

דונם

5K

יחידות דיור

1,000KM

לתעסוקה

הזדמנות השקעה שאסור לפספס...

אין ספק כי מי שכבר נחשף לפרויקט השאפתני שמתוכנן במתחם האלף, כבר שם לב שמדובר באחד המיזמים היותר מיוחדים ששוק הנדל"ן בישראל ידע.

מדוע? מפני שמדובר על פרויקט שכולל בתוכו את כל היתרונות הנדל"ניים שתוכלו לחשוב עליהם

על פי התוכניות מתחם האלף עתיד לאכלס כ-5,000 יחידות דיור, זאת לצד כ-1.7 מיליון מ"ר המיועדים לשמש לאזורי תעסוק, מסחר, פנאי ובילוי. ובקיצור, מדובר באחד המתחמים הלוהטים שקיימים היום בשוק הנדל"ן.

חברת שבירו לנד מתמחה באיתור מדויק של השקעות נדל"ן בעלי פוטנציאל עסקי גבוה, בייזום והשבחה של קרקעות ובקידום פרויקטים באזורי ביקוש מובילים. 

מתחם ה-1000: מיקום אידאלי ונחשק

לפרויקט האלף יש יתרונות רבים ומגוונים מהם לא ניתן להתעלם, אולם אחד מיתרונותיו האסטרטגיים הוא זה שהופך אותו לאחת מהשקעות הנדל"ן המבטיחות ביותר – מיקומו הייחודי. המתחם נמצא בסמיכות לעורקי תחבורה ראשיים ביניהם תחנת רכבת משה דיין. כמו כן מתחם האלף ממוקם בקרבה לכביש 4, לנתיבי איילון, לכביש 20, וכן בסמיכות לקווי רכבת קלה עתידיים.

יתרונות המיקום של מתחם האלף איננו מתבטא רק בעורקי התנועה שיוציאו אתכם מהעיר, אלא גם מבחינה פנים-עירונית. המתחם הנחשק נמצא בסמיכות לצירים מרכזיים בראשון לציון עצמה ובקרבה לקו החוף, מה שמעלה עוד יותר את ערכה של ההשקעה.

Shape
Shape

הצטרפו למשקיעים הרבים שבחרו להצטרף לספינה!

בשורה התחתונה ורגע לפני שיוצאים לדרך: אם אתם מחפשים הזדמנות להשקעה חכמה ומשתלמת, פרויקט האלף הוא הזדמנות שאסור לכם לפספס. זה הזמן שלכם לבצע השקעה בטוחה שתמקסם את הרווחים שלכם בצורה ניכרת. חשוב לדעת – במתחם האלף אינכם ניצבים לבד כמשקיעים יחידים, ישנם עוד עשרות מומחי נדל"ן שבחרו לתת אמון בפרויקט השאפתני הזה ולבצע השקעה כדאית וחד פעמית מתוך ידיעה שעם קצת סבלנות הרווחים יגיעו.

 לפרטים נוספים אודות מתחם ה-1000 בראשון לציון, צרו עמנו קשר וזכו להזדמנות חד פעמית!

שאלות ותשובות

מדוע כדאי להשקיע במתחם ה-1000?

מפני שמדובר על פרויקט שאפתני המשתרע על מעל 1,000 דונם, בהם עתידים להיות משולבים מתחמי עסקים, מסחר, מגורים, מוסדות חינוך גבוהים, תרבות ופנאי ועוד.

מהו היתרון המשמעותי של מתחם ה-1000?

לפרויקט יתרונות רבים ומגוונים מהם לא ניתן להתעלם אולם אחד מיתרונותיו האסטרטגיים הוא זה שהופך אותו לאחת מהשקעות הנדל"ן המבטיחות ביותר – מיקומו הייחודי. המתחם נמצא בסמוך לעורקי תחבורה ראשיים ביניהם תחנת רכבת משה דיין, הוא ממוקם בקרבה לכביש 4, לנתיבי איילון ולכביש 20 וכן בסמיכות לקווי רכבת קלה עתידיים.

האם השקעה במתחם ה-1000 כרוכה בסיכון גבוה?

השקעה במתחם ה-1000 אינה עוד השקעת נדל"ן בעלת אחוזי סיכון גבוהים, היא גם אינה לוטה בערפל. מדובר בתוכנית שאושרה ואף יותר מכך, תכנית בעלת חשיבות לעיר ראשון לציון ולכן השאיפה לקדם אותה היא כמה שיותר גדולה. אנו מתמחים באיתור השקעות פוטנציאליות ומניבות תשואה עבורכם ורואים את מתחם ה – 1000 כאחת מהן.



Shape