אודות
הפרויקט

מי שמכיר מעט את המגמות הנוכחיות בשוק הנדל"ן ודאי שם לב לכך שאנו נמצאים בעיצומן של שנים בהן מחירי הנדל"ן לא מפסיקים לעלות. בצפון, בדרום וכמובן במרכז נרשמות עליות מחירים מרשימות שהופכות ערים שבעבר נחשבות ל'אפורות' מבחינה נדל"נית, למניות בטוחות להשקעה. במציאות הזו כמעט כל פרויקט השקעה נדל"ני מסוגל להניב רווח למשקיע, פעמים גבוה ופעמים מינימלי, הכל בהתאם לסוג ההשקעה והמפרט שלה.

אם כך הדבר גם במקומות 'ממוצעים', כאשר עוברים לדבר על מערב העיר חדרה הדברים נכונים כפליים. בשנים האחרונות העיר חדרה זוכה לצמיחה מדהימה, הן מבחינה דמוגרפית והן מבחינת נתונים אודות שביעות רצון התושבים. איכות החיים בעיר חדרה הופכת להיות גבוהה מיום ליום, וכאשר מדברים על פרויקט עיר ימים חדרה, הרי שהוא מביא בכנפיו יתרונות רבים שיש רק למעט ממקומות ההשקעה בארץ. קרבה לצירי תנועה מרכזיים, סמיכות לחוף הים, אוכלוסייה איכותית, קרבה למתחמי בילוי ומסחר – כל אלה הופכים את ההשקעה בעיר ימים חדרה לכדאית ומשתלמת.

שכונה משלבת מגורים, פנאי ועסקים

קרקע פרטית במקום

האזור ייהנה מגישה ישירה לעורקי התחבורה הראשיים

3 יתרונות זהב לפרויקט עיר ימים חדרה

כל פרויקט נדל"ן שרוצה למנף את עצמו מתמקד באחד מיתרונותיו המרכזיים ומדגיש אותו למשקיעים. ובכן, בכל מה שקשור לפרויקט עיר ימים חדרה, נדמה שמדובר באוסף יתרונות שפשוט נותן להשקעה בפרויקט זה נקודות זכות מכל היבט שהוא. ובכל זאת, על מנת למקד את ההיבטים השונים בהם פרויקט זה מצטיין, נפרט בשורות הבאות את מגוון היתרונות שיש לעיר ימים חדרה.

קרבה לצירי תנועה מרכזיים בפרויקט עיר ימים חדרה 

במציאות בה כבישי ישראל עמוסים למכביר, קרבה לציר תנועה מרכזי עשויה להיות שווה זהב. למעשה לא מדובר רק על חיסכון של מספר דקות בבוקר אלא באיכות חיים אחרת המשפיעה על מבנה הלו"ז של התושבים – הן מבחינת יציאה לעבודה והן מבחינת חזרה לבית. בשל היותה של חדרה עיר הממוקמת בצפון המרכז, הגישה שלה לכבישי הצפון פשוט מדהימה, וכך גם מבחינת הנסיעה דרומה.

סמיכות לחוף הים בפרויקט עיר ימים חדרה

לא כל עיר בישראל זוכה להיות סמוכה לחוף ים, וכאשר מדובר על עיר ימים חדרה הממוקמת במערב חדרה, הסמיכות גדולה עוד יותר. אין זה סוד שמחירי הנדל"ן הנדרשים על נכסים הסמוכים לים גבוהים משמעותית מנכסים הנמצאים בריחוק ממנו, ולמעשה כל השקעה במבנה קיים באזור כזה תדרוש מכם סכומי כסף לא מבוטלים. השקעה בעיר ימים חדרה מגלמת בתוכה כדאיות כפולה: גם כניסה להשקעה במחיר נמוך יחסית, וגם תשואה משמעותית הנובעת הן מהעלייה הטבעית של מחיר הנכס והן מהמיקום המדהים שהוא מספק. 

קרבה למתחמי מסחר ובילוי בפרויקט עיר ימים חדרה

משקיעי נדל"ן וותיקים מכירים את המשפט "אל תסתכל בנכס אלא במה שמסביבו". בהקשר שלנו מדובר ביתרון משמעותי. יש חשיבות לא רק למפרט של הנכס עצמו ולגודל הדירה אלא גם לפיתוח הסביבתי, לפארקים ולאזורי המסחר והבילוי שנמצאים מסביבו. ככל שסביבת הנכס מגוונות ועשירה יותר באפשרויות מגוונות – כנגד זה שווי הנכס יעלה.

באזור מערב העיר חדרה מתוכננת בנייה מסיבית בתחומי מלונאות, מגורים, מסחר וטיילות על שטח עצום של 2,000 דונם. נתון זה עתיד להפוך את הפרויקט לאטרקטיבי ביותר, מה שיגרור במקביל עלייה במחירי הרכישה וההשכרה של הנכסים במקום.

מה בתכנון? כמה מילים על פרויקט רובע הים חדרה

מבחינת מיקום, פרויקט רובע הים חדרה עתיד להיבנות בחלק הצפון מערבי של העיר ובכך יהיה סמוך לרצועת החוף המכובדת והמרשימה של העיר. פרויקט עיר ימים חדרה עתיד להיות בשכנות עם שכונת גבעת אולגה שתהיה סמוכה לו מדרום, ועם נחל חדרה שגובל לו מצפון. מבחר הדירות בפרויקט והמפרט שהם מציעים מגוון מאוד ומתאים למנעד רחב של משקיעים. בתוכנית עצמה תוכלו למצוא לא פחות מ-10,000 יחידות דיור חדשות שעתידות לקום בבניינים רבי קומות יוקרתיים.

איכות חיים היא שם המשחק. היא זו שבסופו של דבר מביאה את הרוכשים והשוכרים לחתום על חוזים אצל המשקיעים. בהקשר זה, פרויקט עיר ימים חדרה מציג תכנון מדהים של פארק ציבורי ענק שעתיד לספק לתושבים מעל 600 דונם של שטחים פתוחים וריאות ירוקות. מלבד זאת, במסגרת התוכנית עתידים להיבנות בפרויקט מתחמי מסחר, אזורי בילוי, מרכזי קניות ופנאי, יחד עם מרכז מסחרי מיוחד שעתיד להיקרא 'רובע הים'. ניחשתם נכון – על בסיס השכונה בה הוא ייבנה.

מלונאות ותיירות בעיר ימים חדרה

ומה לגבי מלונאות ותיירות? ברובע הים חדרה אתם עתידים לראות בשנים הקרובות טיילת חוף מדהימה שעתידה להיפרס על אורך של 2.5 קילומטר, מגוון מסעדות ובתי קפה וכן מרינה יוקרתית לרווחת המבקרים והתושבים. הצפי הוא שכל הנתונים הללו עשויים למשוך לאזור מבקרים ותיירים רבים, זאת מלבד אוכלוסייה צעירה ואיכותית שתרצה לחלוש על המקום. 

המתחם עתיד לספק שילוב מדהים של עירוניות יחד עם מימד משמעותי של טבע נקי וירוק. הנתונים הללו, יחד עם מעטפת המשאבים והשירותים המאפשרים לחיות אורח חיים ברמה הגבוהה ביותר, כבר היום מושכים את תשומת הלב של משקיעים רבים.

 

Shape
רובע הים חדרה
Shape

סטטוס תכנוני – היכן עומד פרויקט עיר ימים חדרה?

בשנת 2014 התוכנית עיר ימים חדרה אושרה בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה. עוד נקבע כי הייעוד של הקרקע, שהיה מוגדר כקרקע חקלאית, ישונה לבנייה למגורים. יחד עם זאת יש לציין שהקרקעות כיום עדיין לא זמינות לבנייה והן ממתינות לאישור הסופי שעתיד להתקבל בוועדות הרלוונטיות שעוסקות בכך. כמו כן יש להוסיף שהתוכנית המפורטת למתחם כבר נקלטה בוועדה המקומית האחראית על תכנון ובנייה, כך שמדובר על צעד חשוב נוסף בדרך לבנייה ממשית במתחם.

הרווחים המשמעותיים למשקיעים בפרויקט עיר ימים בחדרה

פרויקט עיר ימים חדרה מגלם בתוכו רווחיות אדירה – הן מבחינת צפי התשואות הגבוהות מהן ייהנו המשקיעים, והן מבחינת החיסכון בתשלומים רבות כמו מס רכישה והוצאות נוספות הנלוות לרכישת הדירה. לאור זאת הרווחים של המשקיעים יכולים להגיע לסך של כמיליון שקלים מדירה, ולפעמים אפילו יותר מכך.

במדינת ישראל של שנת 2022 קרקעות להשקעה הנמצאות בסמיכות לים מהוות מוצר נדיר מאוד, בייחוד כאשר מדובר על פרויקט עם סטטוס תכנוני מתקדם ובעל ייעוד למגורים. קרקעות מסוג זה הן סחירות ביותר, שכן ניתן לממש את ההשקעה בכל שלב שתרצו ולגרוף רווח כלכלי נאה, מה שפותח אותן לקהל משקיעים רחב ומגוון מאוד.