אודות
הפרויקט

בלב ליבה של תל אביב, במיקום אטרקטיבי במיוחד, מתוכנן לקום פרויקט נדל"ן אקסקלוסיבי המציע כ-16,000 יחידות דיור – ונקרא פרויקט שדה דב. מי שמכיר את הנתונים לעומקם יודע לומר שמדובר בהזדמנות כלכלית יקרה מפז, עליה מומלץ לקפוץ כל עוד יש הזדמנות.

נתחיל במעט רקע. באוגוסט 2018 חתם ראש ממשלת על ישראל  על הפינוי של שדה התעופה האזרחי והצבאי "שדה דב". לאחר תהליך הפינוי הוקצה השטח לטובת מתחמי מגורים, פנאי ותעסוקה, מה שהפך להזדמנות כלכלית מיוחדת עבור משקיעים. בהתאם לצו שנתקבל, עד ה-1 ליולי בשנת 2019 הוטל על האחראים לפנות את שדה התעופה, כאשר לאחר הפינוי החל תהליך בנייה של כ-16 אלף יחידות דיור חדשות. על פי התכנון, באזור הים עתידים לקום מלונות, שטחי מסחר ופארק רחב ידיים. כאשר כל אלה מצטרפים למיקום האטרקטיבי של הפרויקט על קו החוף, אין ספק כי מדובר באחד מהפרויקטים היוקרתיים והמעניינים ביותר בתחום הנדל"ן בישראל.

הזדמנות השקעה שאסור לפספס...

כל דרכי הגישה נוחות ומהירות בשל הקרבה לכל עורקי התנועה המרכזיים בארץ.

שדה דב ממוקם בצידה הצפוני של שכונת היוקרה רמת אביב ג' ובצמוד לאזורי חן ולשכונת ל' היוקרתית, אזור הידוע באיכות חיים גבוהה, אוכלוסייה איכותית, סביבה אורבנית ירוקה ובעיקר – חיי שקט ושלווה.

לא ניתן להתעלם מן העובדה כי היזמים שעומדים מאחורי הפרויקט הם ממשלת ישראל ועיריית תל אביב, מה שמעצים את האינטרסים לקידום התוכנית, שגם זהו יתרון חשוב עבור המשקיעים.

רבים שואלים: מה הופך את הפרויקט בשדה דב לכל כך מבוקש ורווחי? נראה כי ניתן לסכם את התשובה לשאלה הזו בשלושה היבטים שמקנים לפרויקט הזה יתרונות משמעותיים.

המלצה: השקעה מוקדמת מניבה רווחים גבוהים יותר

פרויקט שדה דב יושב על עתודת הקרקע הזמינה האחרונה באזור צפון תל אביב. אין ספק כי רכישה מוקדמת בפרויקט שדה דב תהיה השקעה חכמה בזמן הנכון – רגע לפני שהמחיר ייעלה משמעותית. בשל המיקום האטרקטיבי ושלל היתרונות הנוספים, פרויקט שדה דב נחשב לאחד הפרויקטים "החמים" בתחום השקעות הנדל"ן, אם לא החם מכולם. השקעה בפרויקט שדה דב הינה בעלת פוטנציאל רווח לטווח הארוך ולכן היא מהווה הזדמנות חד פעמית.

חברת שבירו ומר מאיר צצקס העומד בראשה ישמחו ללוות אתכם לכל אורכו של התהליך ולהשיג את התשואה הגבוהה ביותר עבור הכסף שלכם.

Shape
Shape

שאלות נפוצות אודות הפרויקט

מה מתוכנן להיבנות בפרויקט המרשים בשדה דב?

על פי התכנון, באזור הים עתידים לקום מלונות, שטחי מסחר ופארק רחב ידיים. כאשר כל אלה מצטרפים למיקום האטרקטיבי של הפרויקט על קו החוף, אין ספק כי מדובר באחד מהפרויקטים היוקרתיים והמעניינים ביותר בתחום הנדל"ן בישראל.

מהם היתרונות שמייחדים את ההשקעה במתחם שדה דב?

נראה כי ניתן לסכם את היתרונות המרכזיים של הפרויקט בשדה דב בשלוש נקודות: א. דרכי הגישה נוחות ומהירות. ב. קרבה לאזורים בעלי איכות חיים גבוהה. ג. תמיכה של ממשלת ישראל ועיריית תל אביב בפרויקט.

מדוע מומלץ להשקיע בקרקע בהקדם האפשרי?

רכישה מוקדמת בפרויקט שדה דב תהיה השקעה חכמה בזמן הנכון – רגע לפני שהמחיר ייעלה משמעותית. פרויקט שדה דב נחשב לאחד הפרויקטים "החמים" בתחום השקעות הנדל"ן, אם לא החם מכולם. השקעה בפרויקט שדה דב הינה בעלת פוטנציאל רווח לטווח הארוך ולכן היא מהווה הזדמנות חד פעמית.