אודות
הפרויקט

החלום על מגורים בעיר העברית הראשונה, תל אביב, משותף לאנשים רבים. כיום בעזרת פרויקטים כמו 3700 ו-3388 א' המהווים עתודות קרקע המיועדות למגורים ומסחר בצפון תל אביב, החלום שלכם עשוי לרקום עור וגידים.

תוכנית 3700 הוגשה על ידי עיריית תל אביב ואושרה סופית בשנת 2017. הקרקע המיועדת משתרעת על שטח של כ-500 דונם של חול ים טבעי ומיקומה האטרקטיבי בין שדה דב מדרום, הרצליה מצפון, רמת אביב ממזרח והים הכחול ממערב, הוא שהופך אותה לכל כך אטרקטיבית. אין ספק שבעיר כמו תל אביב הקרבה לים משחקת תפקיד מרכזי, מעלה את ערך הנכס ומשפרת באופן ניכר את איכות החיים ואת תרבות הפנאי, לכן כיום, כאשר המחירים של יחידות קרקע יחסית נמוכים, מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד.

1,900

דונם

10K

יחידות דיור

5

מתחמים

הזדמנות השקעה שאסור לפספס...

תוכנית 3700 חשובה מאוד לעיר תל אביב יפו במיוחד כאשר על הקרקע מתוכננת בנייה רוויה, לרבות דיור בר השגה וכן שטחי מסחר ופנאי.

הרובע החדש יכלול פארקים ירוקים, טיילת על קו החוף ומגוון רחב של שירותים לתושב ולכן הרצון לקדם וליישם את התוכנית כמה שיותר מהר, הוא אינטרס של העירייה הפועל לטובת המשקיעים.

כמו כן הקרבה אל חוף הים ואל עורקי תחבורה ראשיים גם היא מספקת ערך מוסף והופכת את המיקום להרבה יותר אטרקטיבי ונחשק.

אין ספק כי מדובר בהזדמנות חד פעמית לבצע השקעה משתלמת, שלא תחזור על עצמה.

תוכנית 3388 א' – הזדמנות פז למשקיעים חכמים!

תוכנית 3700 היא למעשה תוכנית בנייה שעתידה להתפרס על 1,900 דונם. השטח עליו עתידה התוכנית לחלוש ימוקם מצפון לשדה דוב עד מלון מנדרין. נכון להיום השטח נמצא תחת בעלות משותפת של אלפי משקיעים פרטיים, חברות שונות, מדינת ישראל ועיריית תל אביב. בשנת 2004 עיריית תל אביב האיצה בקידום הפרויקט לטובת בנייה של רובע חדש. בחודש ינואר ב-2015 קיבלה התוכנית תוקף סופי, אלא שנקבע שבשביל לקבל היתרי בנייה המתחם יחולק ל-5 מתחמי משנה. לכל מתחם כזה צורפה תוכנית מפורטת שכוללת טבלאות חלוקה ואיחוד שבהן מפורטות זכויות הבנייה של בעלי השטח.

תוכנית נוספת אשר מתוכננת בגבולה הדרומי של תכנית 3700 ומהווה את ההמשך האורגני שלה היא תוכנית 3388 א'. כאן מדובר בקרקע הממוקמת בין הרחובות לוי אשכול ואבן גבירול והיא עתידה להכיל מעל 1,000 יחידות דיור חדשות, מעל 3,000 מ"ר של שטחים מסחריים, מעל 2,500 מ"ר של משרדים ובין היתר גם שילובם של שטחים ציבוריים פתוחים בתוכנית נלקח בחשבון. תכנית זו מהווה הזדמנות פז למשקיעים מסוגים שונים המעוניינים בנדל"ן בתל אביב אשר מומלץ בחום לנצל אותה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות כל הפרויקטים הזמינים עבורכם בתל אביב? צרו עמנו קשר עוד היום!

Shape
Shape

שאלות ותשובות

מה הופך את תוכנית 3700 לכל כך אטרקטיבית?

הקרקע המיועדת בתוכנית זו משתרעת על שטח של כ-500 דונם של חול ים טבעי ומיקומה האטרקטיבי בין שדה דב מדרום, הרצליה מצפון, רמת אביב ממזרח והים הכחול ממערב, הוא שהופך אותה לכל כך אטרקטיבית.

האם תוכנית 3700 זוכה לתמיכה מצד העירייה?

תוכנית 3700 כוללת מגוון רחב של שירותים לתושב ולכן הרצון לקדם וליישם את התוכנית כמה שיותר מהר, הוא אינטרס של העירייה הפועל לטובת המשקיעים.

מה מתוכנן להיבנות בפרויקט המבטיח 3388 א'?

בתוכנית זו מדובר על קרקע הממוקמת בין הרחובות לוי אשכול ואבן גבירול והיא עתידה להכיל מעל 1,000 יחידות דיור חדשות, מעל 3,000 מ"ר של שטחים מסחריים, מעל 2,500 מ"ר של משרדים ובין היתר גם שילובם של שטחים ציבוריים פתוחים בתוכנית נלקח בחשבון.