אודות
הפרויקט

בימים אלה עיריית חדרה דוחפת תוכנית נדל"נית שעתידה לשכון ברצועת החוף המערבית בעיר. כך רובע הים עתיד להפוך לאזור אטרקטיבי ביותר, הן מבחינת איכות החיים והן מבחינת הנגישות והקרבה לצירי התנועה והתחבורה.

מבחינת מספרים, תוכנית רובע הים עתידה לכלול סביב 10,000 יח"ד חדשות, פארק אזורי ענק שעתיד להתפרס על שטח עצום של יותר מ-600 דונם, אזור מלונות עם יותר מ-1000 חדרים וכמובן – טיילת מרשימה לאורך החוף. מלבד היבטים אלה, התכנון החדש עתיד לכלול מתחם גדול של מסחר, תעסוקה ועסקים שיתפוס שטח של חצי מיליון (!) מ"ר. ללא ספק מדובר בפרויקט שאפתני שעתיד למשוך אליו אוכלוסייה רבה מאוד, החל מדיירים ובעלי עסקים ועד תיירים ומשקיעים.

שכונה משלבת מגורים, פנאי ועסקים

קרקע פרטית במקום

האזור ייהנה מגישה ישירה לעורקי התחבורה הראשיים

רובע הים חדרה – מנייה בטוחה

אין זה סוד שבשנים האחרונות, ובפרט בשנה האחרונה, מחירי הנדל"ן הרקיעו שחקים. דירות שנרכשו לפני שנים רבות וזכו לעלייה מתונה והגיונית, חוו קפיצה אדירה ברווחיות תוך תקופה קצרה ביותר. המסקנה של כל אדם פשוט שמעוניין להשקיע את כספו במקומות הנכונים הייתה, שאם לא נכנסת לתחום הנדל"ן עדיין – כל יום של איחור יגבה ממך תשלום נוסף בעתיד.

בסיטואציה הזו בה השקעה נדל"נית היא ההחלטה הנבונה ביותר, ובמציאות בה שטחי הבנייה הולכים ומצטמצמים – השקעה ברובע הים חדרה עתידה להתגלות בעוד מספר שנים כעסקת חייכם. מיותר לציין גם שאזור מערב חדרה הפך להיות אחד האזורים המדוברים ביותר בקרב משקיעי הנדל"ן בישראל, אזור המציע יתרונות רבים כמו נגישות לצירים מרכזיים, אוכלוסייה איכותית וקרבה אל הים.

הביקוש גדול והסיבה מוצדקת – השקעה ברובע הים חדרה

לפי התחזיות רובע הים חדרה עתיד למשוך אליו כ-40,000 תושבים שיבואו למערב העיר ובכך הוא צפוי להיות אחד האזורים האטרקטיביים ביותר במדינת ישראל, כאשר התושבים שיגורו בו ייהנו מיתרונות רבים, מלבד עליית הערך המדהימה שצפויה לחול על נכסיהם. שווי הנכסים יושפע ממספר מאפיינים, כגון העובדה שהקרקע מיועדת לבנייה ובשילוב המיקום הגאוגרפי של הקרקע בסמיכות לים, וכן נושא הנגישות והקרבה לצירי תנועה מרכזיים – כל אלה הופכים את ההשקעה ברובע הים חדרה לכדאית ביותר.

רובע הים חדרה – לתפוס את ההשקעה בזמן!

כידוע עולם ההשקעות בנדל"ן עובד באופן כזה שהמשקיעים הראשונים בעלי הסבלנות גורפים את הרווחים הגבוהים ביותר. ככל שהפרויקט נמצא בחיתוליו עלות ההצטרפות אליו נמוכה יותר. ומנגד, ככל שהפרויקט הולך ומבשיל והופך להיות 'ממשי' יותר – עלות ההצטרפות אליו נעשית יקרה יותר.

חלק מהמשקיעים מעדיפים לקבל מוצר מוגמר, להשכיר אותו וליהנות מעליית הערך הטבעית שחווה השוק הנדל"ני בכלל. אולם חלק מהמשקיעים בוחרים ללכת על אפיק ארוך טווח אך בעל פוטנציאל עסקי עצום. הם מצטרפים אל הפרויקט שעה שהדחפורים והטרקטורים עדיין לא עלו על השטח ומוכרים את הנכס כאשר כבר קיימים 4 קירות ומבנה שלם. לא כל משקיע מוכן ללכת על אפיק זה, אך מי שרואה את עצמו בהשקעות לטווח רחוק – יוכל למצוא ברובע הים חדרה את מכלול הנתונים שבסופו של דבר יהיה שווה לו זהב.

צפי להפשרת הקרקע ברובע הים חדרה:

עבור מי שלא יודע, בשנת 2014 התוכנית רובע הים חדרה קיבלה אישור בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, כאשר נכון להיום ייעוד הקרקע שׁוּנה מייעוד לקרקע חקלאית שאינה מאפשרת בנייה לצורך מגורים, לייעוד נדל"ני שמאפשר בנייה למגורים. הבשורה הזו היא בשורה משמחת עבור עולם המשקיעים.

כאן המקום לציין שבכל הקשור לתחום הפשרת קרקעות או הסבת ייעוד של קרקע על המשקיעים להתאזר בסבלנות. פעמים רבות מעבר בין שלב לשלב יכול להימשך מספר שנים. ולענייננו, כרגע הקרקעות בפרויקט רובע הים לא זמינות עבור בנייה מיידית עד שהן תקבלנה את האישור הסופי בוועדות שדנות בכך. כמו כן יש לציין שהתוכנית המפורטת עצמה כבר הוגשה ונקלטה בוועדה המקומית הרלוונטית לנושא זה.

Shape
רובע הים חדרה
Shape

רובע הים חדרה – פרויקט נדיר מסוגו

כל משקיע נדל"ן יודע שכיום השקעה בקרבה לים נחשבת למוצר נדיר ובלתי שכיח במדינת ישראל. דירות בנויות למכירה בסמיכות לחוף הים תוכלו למצוא אצל המתווכים השונים, אך בכל הקשור לדירות בעלות סטטוס תכנוני מתקדם עם ייעוד למגורים – מדובר בחזון רחוק. העובדה הזו הופכת ההשקעה ברובע הים חדרה למוצר בעל ערך גבוה ביותר. 

אחד היתרונות של קרקע מסוג זה הוא, שמדובר במוצר סחיר כך שבכל שלב מתקופת ההשקעה תוכלו לבחור שאתם מעוניינים לממש את הרווח ממנה ובכך לקבל נתח תשואתי יפה. כמובן, ככל שתהיו בעלי סבלנות רבה יותר תוכלו לגרוף נתח גדול יותר, אך זו כבר בחירה שלכם.

חיסכון אדיר בתשלומים נלווים

מלבד כל ההיבטים הללו חשוב לדעת שמדובר בפרויקט בו תוכלו לחסוך סכומי כסף גדולים. משקיעים שירכשו נכס במתחם עשויים לחסוך סכומי כסף גדולים בדרכם אל הדירה, ומלבד זאת בכל הקשור למס הרכישה ולהוצאות נלוות. אם משקללים את כל האמור הרי שהרווחים שדירה אחת יכולה להניב למשקיע יכולים לטפס לסך כללי של כמיליון שקלים, ולעיתים אפילו יותר מכך. אופי הנכס בו תשקיעו, המיקום, גודל הדירה וערכו הראשוני ישפיעו באופן ישיר על סך הרווחים הסופיים שלכם מהפרויקט.

מטרת פרויקט רובע הים חדרה

בין מטרות הפרויקט רובע הים חדרה עתיד להפוך את העיר, בצורה הדרגתית ומתונה, לאחת הערים המובילות בישראל – הן מבחינת תחום הנדל"ן והן מבחינת איכות החיים של הגרים בה. במהלך השנים עתיד הפרויקט להגדיל את האוכלוסייה בעיר במספר מוערך של 80,000 תושבים שיתווספו ל-100,000 התושבים הנוכחיים. הפרויקט היוקרתי יאפשר לתושבי העיר והציבור הרחב ליהנות מהיתרונות הרבים שהוא יביא בכנפיו: שטחי מסחר, תרבות ותעסוקה לצד פארקים ירוקים, מגרשים ואפשרויות השקעה בנדל"ן למסחר, למגורים ולתעשייה.