ח 500 חולון – אודות הפרויקט

חולון, אחת הערים שנחשבות ליעד נדל"ני אטרקטיבי במיוחד, מקדמת את פרויקט ח-500, הזוכה למקום של כבוד בתור אחת ההשקעות המשתלמות ביותר בשוק הנדל"ן הישראלי. פרויקט ח-500 הוא פרויקט ייחודי ביותר, כאשר מדובר בשכונה מהיחידות באזור המרכז אשר עתידה להיבנות על שטחים פתוחים של טבע בתולי! תוכנית ח-500 נועדה להמשיך לפתח את סביבת החיים בעיר חולון, כחלק ממגמת ההתפתחות והצמיחה הנדל"נית המבורכת שמתרחשת בעיר. התוכנית השאפתנית הזו, שפרוסה על פני שטח ענק של למעלה מ-4,000 דונם, עתידה להיבנות בקרבה לשכונת ח-300 החדשה בחולון. שטח התוכנית כולל בין היתר אזור פיתוח עירוני, בנייה רוויה ליחידות דיור, מתחמים ציבוריים כגון: בתי ספר, אזורי ספורט, פארקים, מסחר, תעסוקה ועוד. כל אלו עתידים להפוך את השכונה החדשה לאחת השכונות הנחשקות באזור המרכז.

מעוננים לבדוק האם פרויקט חולון ח 500 הוא רכישה כדאית ולה פוטנציאל השבחה גבוה כאשר הקרקעות יופשרו לבנייה? לפניכם 10 דברים אותם עליכם לדעת ומהם שלא להתעלם לפני שאתם רוכשים קרקע להשקעה.

מדוע ח 500 חולון היא פרויקט כה אטרקטיבי?

ח-500 בחולון היא תוכנית אשר כוללת בתוכה את עתודת הקרקע האחרונה והגדולה ביותר בעיר חולון. התוכנית כוללת מבני מגורים, שטחי תעסוקה, מבני ציבור, שטחים פתוחים ושטחי מסחר.

עתודות הקרקע גובלות עם פארק חולות, פארק אשר יוקם גם הוא בעתיד כחלק מן התוכנית לרווחת התושבים בעיר, עם שכונת קריית אילון בצפון, עם ראשון לציון בדרום, עם בת ים במערב ועם כביש 4 במזרח.

התוכנית בח-500 בחולון, צפויה לכלול יחידות בנייה צמודות קרקע לצד בנייה רוויה לגובה, שטחי מסחר וכ-1,000 דונם של שטח ציבורי פתוח, מתוכו 600 דונם יוקדשו לבניית פארק חולות.

אזורים אלו יאופיינו בטבע בתולי וטבעי וזאת כדי לשמור על סביבה אורבנית ירוקה ולהעלות את רמת המחייה של התושבים.

האם למשקיעים ולעיריית חולון יש אינטרסים משותפים בפרויקט ח – 500?

התכנון הייחודי המשלב בתוכו סטנדרטים ירוקים, הוא זה שמייחד את שכונת ח 500 זו משכונות אחרות במרכז. יתרה מכך, מדובר במיקום אטרקטיבי במיוחד, הקרבה אל כביש 4 ואל צירי תנועה מרכזיים מאפשרת נגישות רבה לכל חלקי הארץ והקרבה הגדולה לתל אביב, גם היא משחקת תפקיד מרכזי.

למרות שתהליך תחילת הבנייה אינו ידוע, אין ספק כי לעיריית חולון יש אינטרסים רבים כדי לקדם וליישם את פרויקט ח-500, ולו רק בגלל שעתודות הקרקע באזור המרכז הולכות ומצטמצמות כליל. מה גם שברוב המקומות, התכנון מציע שטחים בנויים בלבד וללא טבע ירוק. העיר חולון אשר שמה את צרכיה של התושבים במרכז, מציגה תוכנית בינוי יוצאת דופן ומרשימה במיוחד ומחירי יחידות הקרקע, אשר כיום נחשבים לנמוכים, צפויים לזנק משמעותית בעתיד. אנו מעמידים לרשותכם שירותים רבים לרבות ייצוג מטעם עורך דין במטרה לספק לכם פתרונות מתקדמים.

למידע נוסף, צרו עמנו קשר עוד היום, ללא התחייבות!

מהו ייעודה של הקרקע בחולון ח 500?

לכל קרקע ישנו ייעוד ישנן קרקעות אשר ייעודן חקלאי, אחרות ייעודן קרקעי וישנן קרקעות אשר מיועדות להפשרה למגורים. אלו הגושים הנחשקים והמומלצים להשקעה בתוכנית: גוש 6048, גוש 6043, גוש 6752, גוש 6761, גוש 6745, גוש 6744, גוש 6743, גוש 6742, גוש 6053, גוש 6052, גוש 6050

בדיקה של תכנית העירייה – ח 500

עליכם לבדוק את תכנית העירייה לפני שמבצעים השקעה ולו רק כדי לבחון מה עלול לעכב את יציאתה של התכנית לפועל ולמנוע את ההפשרה.

עלותה של הקרקע

מחירה של הקרקע מהווה אינדיקציה לייעודה ולסוג שלה. תמחור גבוה של יחידת משמעו כי יש סיכוי גבוה יותר שהיא תופשר מאשר תמחור נמוך יותר.

מיקומה של הקרקע – תנאי לבאות

חולון ח 500 הינו פרויקט אשר עתיד לקום בעיר מרכזית אשר נמצאת בתהליכי פיתוח רבים וקרובה לעורקי תחבורה ראשיים ולכן היא יעד אטרקטיבי.

למי הבעלות על הקרקע?

האם הקרקע נמצאת בבעלות פרטית? האם בבעלות העירייה או מנהל מקרקעי ישראל? הם בבעלות חברת ההשקעות? זוהי שאלה שעליכם לשאול.

האם יש לכם שותפים ומי הם?

פרט נוסף אותו עליכם בטרם אתם קונים יחידת קרקע בפרויקט חולון ח 500 הוא מי הם השותפים שלכם. לא פעם תאלצו לערוך הסכם שיתוף עם אנשים שלא אתם בחרתם.

אין מראה טוב יותר ממראה עיניים

למרות שתמונה אחת שווה מאלף מילים, היא אינה שווה יותר ממראה עיניים. לכן עד כמה שהתכניות נראות מרשימות מומלץ כי תגיעו לביקור באזור בעצמכם כדי להתרשם מהקרקע.

הפקעת הקרקע – זו אפשרות

חברת שבירו מעמידה למכירה את השטחים הטובים והמבוקשים ביותר בתוכנית

מלבד התשלום על הקרקע יהיו הוצאות נוספות

על מנת לממש את הזכויות שלכם על הקרקע יהיה עליכן להיעזר באנשי מקצוע ולהם ניסיון בתחום, לשלם מיסים, היטלים ותשלומים אחרים הנלווים לעלות הראשונית.

מדובר בהשקעה לטווח ארוך

למידע נוסף ולבירור כדאיות בהשקעה בפרויקט חולון ח 500 צרו עמנו קשר!

שאלות ותשובות על ח 500 בחולון

מה מייחד את פרויקט ח-500 בעיר חולון?

בין יתר היתרונות שגלומים בפרויקט זה, גולת הכותרת המייחדת את פרויקט ח-500 זו העובדה שמדובר בשכונה מהיחידות באזור המרכז אשר עתידה להיבנות על שטחים פתוחים של טבע בתולי!

מה מתוכנן להיבנות בפרויקט ח-500 בעיר חולון?

ח-500 בחולון היא תוכנית אשר כוללת בתוכה את עתודת הקרקע האחרונה והגדולה ביותר בעיר חולון. שטח התוכנית כולל בין היתר אזור פיתוח עירוני, בנייה רוויה ליחידות דיור, מתחמים ציבוריים כגון: בתי ספר, אזורי ספורט, פארקים, מסחר, תעסוקה ועוד.

האם לפרויקט ח 500 יש דחיפה חיצונית מהעירייה?

לעיריית חולון יש אינטרסים רבים כדי לקדם וליישם את פרויקט ח-500, ולו רק בגלל שעתודות הקרקע באזור המרכז הולכות ומצטמצמות כליל. העיר חולון אשר שמה את צרכיה של התושבים במרכז, מציגה תוכנית בינוי יוצאת דופן ומרשימה במיוחד ומחירי יחידות הקרקע, אשר כיום נחשבים לנמוכים, צפויים לזנק משמעותית בעתיד.