בשנים האחרונות גל ההתעניינות בקרקעות להשקעה הולך וגובר ועמו גם הביקוש. קרקעות רבות מופשרות למגורים והמשקיעים נוהרים כדי להשיג לעצמם כמה שיותר פיסות קרקע במחיר מוזל כדי לזכות לתשואה עליהן בעתיד. לאילו סוגי משקיעים מתאימה שיטת השקעה זו ומדוע?

לא רק גופים גדולים וחברות ממהרים לקנות קרקעות להשקעה, במיוחד כאשר מדובר בעתודות קרקע שנמצאות בערים מרכזיות כמו תל אביב תכניות 3700 ו-3388 א', מציעות שלל של הזדמנויות למשקיעים וללקוחות פרטיים אשר רוצים להפיק את מרב התשואה מרכישת קרקע בעלויות נמוכות באזור כל כך אטרקטיבי. מי הם אותם המשקיעים אשר נוטים לראות פוטנציאל בכאלו פרויקטים ומהן המגמות החמות ביותר בשוק ההשקעות? כל הפרטים במאמר הבא.

תל אביב תכנית 3700 ו-3388 א' כבר שמעתם עלי
בין שלל התוכניות הקורצות בעת זו בכל הנוגע לעולם הנדל"ן בתל אביב, תכנית 3700 ו-3388 א' מושכות אליהן הכי הרבה עניין ומדוע? התכניות שלהן אושרו הרחק בשנת 2012, המיקום אטרקטיבי במיוחד – בין שדה דוב, הרצליה, רמת אביב והים התיכון, הן סמוכות לעורקי תחבורה ראשיים, מציעות אפשרויות התעסוקה רבות והן מגיעות במחירים מוזלים יחסית עבור יחידת קרקע אחת. עם זאת ולמרות הכל הבנייה עדיין לא החלה ולכן ישנם שיאמרו אשר מדובר בנטילת סיכון, אך תתפלאו לגלות שישנם משקיעים אשר גורם הסיכון אינו מרתיע אותם.

למי השקעות בקרקע מתאימות במיוחד?
חברות וגופים גדולים – כאמור חברות וגופים גדולים בעלי המשאבים הנחוצים כדי לרכוש עתודות קרקע בפוטנציה ולהרוויח עליהן "כמה שקלים" בעתיד. יכולות אלו להיות חברות נדל"ן או חברות השקעות אשר מעוניינות לפזר את הקרקע בין משקיעים קטנים, או לבנות על הקרקע למכור יחידות דיור למתעניינים.
משקיעים פרטיים – גם אנשים פרטיים רוכשים קרקעות להשקעה, כאשר התכניות העתידיות בתל אביב תכנית 3700 ו-3388 א' נחשבות לאטרקטיביות במיוחד, לאלו אשר כל חלומם לגור במרכז. הם רוכשים את הקרקע בעלות נמוכה וממתינים לתחילתו של תהליך הבנייה. משקיעים אחרים קונים יחידות קרקע לילדיהם כמתנה לעתיד או אז אין להם בעיה לחכות עד שקרקעות אלו יופשרו.
תושבי חוץ – אהבת הארץ של יהודים החיים בגלות או של אוהבי ישראל מובילה אותם לקנות קרקעות במיקומים אטרקטיביים מתוך רצון לעבור להתגורר בארץ בעתיד או אף לעזור לפתח אותה. כיום ישנה מגמה של יהודים בחו"ל הקונים קרקעות בישראל כמתנה לילדיהם אשר אולי ירצו להתגורר בה בעתיד.
בין אם להשקעה, בין אם למגורים ובין אם כהשקעה לעתיד לבני המשפחה או הילדים, אנחנו כאן עבורכם. לפרטים נוספים אודות התכניות בתל אביב תכנית 3700 ו-3388 א', צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.