ההצלחה האדירה של חברת שבירולנד בשיווק ומכירה של כעשרת אלפים מ"ר משרדים במתחם האלף הובילה לרכישה של שטח קרקעות צמוד. השטח מיועד לבנייה של כ-10,000 מ"ר משרדים נוספים והליך שיווקו יתחיל בקרוב.

מנכ"ל שבירולנד מסביר את ההצלחה המצופה בשיווק עשרת אלפים מ"ר משרדים נוספים "המחירים פה הם שוברי שוק"

מתחם האלף הינו מטרופולין עסקים שאפתני וייחודי אשר מוקם בימים אלו במערב ראשון לציון. חברת שבירולנד השלימה לאחרונה שיווק ומכירה של כ-10,000 מ"ר משרדים במתחם בסכום מצטבר של מיליוני שקלים וכעת היא לקראת שיווק של כעשרת אלפים מ"ר משרדים נוספים במתחם.

מתחם האלף מחולק למאות בעלי קרקעות פרטיים, שבירולנד היא אחד מהם והשטח הראשון שאותו רכשה ושיווקה היה שטח 510. ההצלחה בשיווק השטח הובילה לרכישה של כ-10,000 מ"ר משרדים נוספים בשטח הצמוד, שטח 509. זאת בכדי להבטיח כי ההצלחה בתהליך השיווק תשוחזר.

חברת שבירולנד מציעה למשקיעים את האפשרות להצטרף להשקעה במחירי השקה אטרקטיביים וליהנות מתהליך אשר מגן עלייך לחלוטין בו העברת התשלום מתבצעת רק לאחר רישום הערת אזהרה בטאבו.

מעל לעשרים אלף עובדים ומאה אלף עובדים
מאיר צ'צ'קס, מנכ"ל והבעלים של חברת שבירולנד, מסביר מדוע ההשקעה במתחם מתאימה למשקיעים ממגוון סוגים ומאפשרת השקעה בהחזר מרשים עם הון עצמי נמוך. "המחיר ההתחלתי למשרדים בשטח של 40 מ"ר הוא 269,500 ש"ח, מדובר במחירים שוברי שוק". "בניגוד להשקעה בדירה המצריכה הון של 1.5 מיליון שקל לכל הפחות, בנדל"ן מסחרי ניתן להשקיע גם עם הון עצמי צנוע יחסית. עניין נוסף שחשוב להביא בחשבון, הוא שאף שמתחם ה-1000 נמצא באזור המרכז, השכירות נמוכה יותר ביחס למתחמים בתל אביב וכך גם הארנונה – דבר שמושך אלינו קהל משקיעים מגוון".

לא רק נדל"ן מסחרי
ההתמחות של חברת שבירולנד אינה מוגבלת לנדל"ן מסחרי והחברה מאפשרת למשקיעים אשר מעוניינים להשקיע בקרקעות למגורים במתחם אלף החדש לעשות זאת בסכומי השקעה משתנים. השטחים המוצעים להשקעה הינם בגדלים שונים והמחיר ההתחלתי שלהם עומד על כ-590 אלף שקלים. מאיר צ'צ'קס מתאר בהתלהבות את ההצלחה של שיווק שטחי המגורים במתחם "ההתעניינות היא בפירוש יוצאת דופן. אנשים מבינים שהולך להיבנות פה מתחם שונה ואחר בכל קנה מידה והם רוצים להיות חלק ממנו". "תוך כחודשיים וחצי סגרנו למעלה מ-150 עסקאות".

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, "מתחם ה-1000 יציב סטנדרטים חדשים בכל הקשור למתחמי תעסוקה, מגורים ופנאי"
מתחם אלף, המטרופולין החדש העתיד להיבנות במערב ראשון לציון, מתוכנן לשרת כ-100 אלף עובדים, כמו גם מעל 22 אלף תושבים בכ-5,500 דירות חדשות, 1.75 מיליון מ"ר לתעסוקה, 120 דונם של פארקים ו-160 אלף מ"ר למסחר ומלונאות. כחצי מעתודות הקרקע במתחם שייכות לעיריית ראשון לציון והחצי השני בבעלות פרטית.

המתחם ישלב בין מגורים, בילוי ופנאי, תעסוקה ומסחר ברמות אשר לא נראו עוד בישראל. "מתחם ה-1000 יציב סטנדרטים חדשים בכל הקשור למתחמי תעסוקה, מגורים ופנאי", אמר רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון בהתלהבות. "הנגישות התחבורתית אליו בשילוב עם מיקומו הגאוגרפי והתחבורה הציבורית היעילה שעליה אנו עמלים בימים אלה, יהפכו את מתחם ה-1000 למטרופולין החדש של ישראל. המגזר העסקי כבר מביע אמון גדול במתחם ובעיר ראשון לציון, כשהביקוש הרב כמו גם הסכומים הגבוהים שהוגשו במסגרת המכרזים האחרונים מדברים בעד עצמם".

בימים אלו המתחם רוקם עור וגידים ובשטח ניתן לראות את העבודות בקידומה של מנהלת מתחם האלף. מנהלה זו הוקמה על ידי העירייה בכדי לפעול במגוון תחומים מול גופים ציבוריים, חברות, משקיעים, יזמים ומשרדי ממשלה למען הקמת המתחם.

עדי ברוק, מנכ"ל מתחם האלף, מתאר את התקדמות תהליכי העבודה ואת הציפייה הרבה למתחם בקרב גורמים רבים. "בהתאם לתוכנית העבודה ואבני הדרך שגיבשנו מראש, המתחם מתקדם ברמה התכנונית והביצועית וזוכה להכרה והתעניינות מצד המערכות והגופים הגדולים במשק הישראלי. מתחם ה-1000 צועד קדימה ומוביל את החזון של עיריית ראשון לציון לפיתוח ויצירת שטחי תעסוקה ומקומות תעסוקה מעורבי שימושים".

גופי ההשקעה הגדולים בארץ כבר דאגו להבטיח את מקומם במתחם בעזרת מכרזים מהירים אשר ביצעה עיריית ראשון לציון. במרכזים אלו שווקו כ-320 אלף מ"ר לחברות אשר כוללות את בנק דיסקונט (כולל בנק מרכנתיל וחברת כאל), חברת אמות קרן, חברת רוגבין וחברת פרשקובסקי אשר מכרה כ-50% אחוז מזכויות הבנייה בפרויקט המשרדים שלה במתחם לחברת הביטוח מגדל בסכום של כ-300 מיליון שקלים, על פי הדיווח ב-"כלכליסט" במאי האחרון.

מאיר צ'צ'קס מסביר כיצד התמיכה הייחודית של העירייה במיזם הופכת אותו להשקעה בטוחה ונוחה "לרוח הגבית מצד עיריית ראשון לציון והעומד בראשה, שמקדמים את המתחם, יש אפקט משמעותי שמפזר את הערפל אצל המשקיעים – אותה אי-ודאות שמאפיינת לא פעם מיזמים מהסוג הזה".

חברת שבירולנד הינה חברה אשר מתמחה במגוון רחב של השקעות מניבות תשואה ברחבי הארץ. בנוסף לקרקעות במתחם אלף, החברה מאפשרת ליזמים השקעה בשדה דב בתל אביב, קרקעות בחוף התכלת בהרצליה, פי גלילות, ח-500 בחולון ועוד.

"השקענו במהלך השנה האחרונה עשרות מיליוני שקלים ברכישת קרקעות באזורים המבוקשים ביותר בישראל", אומר מאיר צ'צ'קס ומסביר תחת איזה חזון הוקמה שבירולנד. "לזהות קרקעות בעלות פוטנציאל זה עניין שדורש הבנה, בקיאות וניסיון. כך למשל, את הקרקעות הראשונות שלנו במתחם ה-1000 רכשנו לפני יותר מעשור. ראינו בעבר לא מעט מקרים של משקיעים שנכנסו לתחום ללא ידע מוקדם ובלי גורם שילווה, ימליץ ויכוון ושילמו מחיר כבד בשל כך. אנחנו כאן כדי למנוע מהם לחזור על הטעות הזו".