אטרקטיבית
אם אתם שוקלים לרכוש קרקע בלב העיר תל אביב ובקרבה לחוף הים במחירים משתלמים וכן לגזור קופון על כך בעתיד – פרויקט שדה דב הוא הכתובת שלכם. אין ספק כי לא כל יום תמצאו כזו השקעה עסקית משתלמת ואטרקטיבית. ההחלטה על פינוי שדה דב הובילה עמה גם להחלטה על בנייה של שכונה יוקרתית באזור הכי נחשק בתל אביב. כיצד אתם יכולים לדעת כי תהיה זו השקעה משלמת עבורכם? התשובה לכך פשוטה והיא בעזרתם של הפרמטרים הבאים:

מיקום
לא בכל יום נקרות הזדמנויות מסוג אלו, בהן מופשרות קרקעות חדשות בלב תל אביב ובקרבה לחוף הים, אחד האזורים הכי נחשקים באזור המרכז. כאשר אתם מחפשים השקעה אשר סופה להניב תשואה, המיקום הוא תנאי ראשון להצלחה. מיקום מרכזי בבירת הנדל"ן של ישראל, תל אביב, על קו החוף ובמסוך לשונות היוקרה המוכרות בצפון תל אביב הוא מתכון בטוח לתשואה משמעותית.

טווח הזמן
גם טווח הזמן משחק תפקיד מרכזי, במיוחד בהשקעה בקרקעות. לרוב מדובר בהשקעה לטווח ארוך, במיוחד כאשר משווים את תחום ההשקעה זה לאפיקי השקעה אחרים בהם התשואה מהירה יותר. עם זאת כאשר לוקחים את טווח הזמן בחשבון ונאזרים בסבלנות, אזי שהתשואה על יחידת קרקע שנקנתה בזול בשדה דב יכולה להיות מאוד משתלמת בעתיד.

בעלות
למי שייכת הבעלות על הקרקע זוהי שאלה אותה יש לשאול, היות ובעלות פרטית עדיפה בהרבה יותר מאשר בעלות של מנהל מקרקעות ישראל. לבעלים פרטיים של קרקע ישנה שליטה רחבה יותר על קידומה, התמורה תהיה גדולה יותר והרכישה תהיה כמה שפחות נטולת מגבלות מכשולים או בירוקרטיה.

מה האפשרויות שלכם בעת רכישת קרקע בפרויקט שדה דב?
נניח ורכשתם קרקע בשדה דב אשר עוד לא הופשרה, לאחר הפשרת הקרקע תוכלו לממש את הזכויות שלכם בכמה דרכים החל במכירת הקרקע לצד ג', דרך חוזה התקשרות עם קבלן לצורך בנייה על הקרקע וכלה בעסקת קומבינציה אשר תאפשר לכם לחלוק אחוזים מהמבנה שיבנה עם הקבלן. כדי לקבל מושג נרחב על עוד אפשרויות אשר יעזרו לכם למקסם את התשואה שלכם מרכישת קרקע בשדה דב אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולתאם פגישה!
מנכ"ל החברה ובעליה מר מאיר צצקס ממליץ לרכוש אך ורק בגוש 6896 חלקה 204
בכל שאלה נשמח לייעץ לכם כדי לרכוש את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם