פרויקט חוף התכלת - הרצליה

פרויקט הרצליה חוף התכלת הוא אחת מאותן עתודות קרקע נדירות אשר לא יהין עוד כמותן. כתוצאה מכך היא הפכה לבבת עיניהם של משקיעים גדולים כקטנים – כולם רוצים לקחת להם נתח ממה שעתיד להיות אחד מהפרויקטים הרווחיים ביותר שידע העיר.

עם כל התחזיות המזהירות שצופים לפרויקט הרצליה חוף התכלת אי אפשר להימנע מלשאול את השאלה – האם אכן מדובר בהשקעה אטרקטיבית? בל נשכח שמדובר באדמה חקלאית ולכן פרויקטים מסוג אלו לוקחים זמן רב ונחשבים כהשקעה לטווח ארוך במיוחד, אם בכלל. אין זה סוד כי במקרים מסוג אלו נדרש לשנות את ייעודה של הקרקע מן היסוד על מנת להתחיל לבנות וכל אדם ולו בקיאות בתחום הנדל"ן יודע כי מדובר בתהליך ארוך. אך למרות המגבלות, כמו יין טוב, עם השנים הקרקע רק הולכת ומשתבחת, גם כשהיא עומדת בתולית וללא זכר ליחידת דיור אחת וכלל שחוף הזמן התשואה עליה גדלה ופותחת פער של עשרות אם לא מאות אחוזים.

מדוע עתודת הקרקע בהרצליה חוף התכלת מהווה השקעה אטרקטיבית?

במדינת ישראל קיימת מצוקת קרקעות, בעיקר באזורים מיושבים. כתוצאה מכך המדינה עושה את מרב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים כדי להפשיר קרקעות למגורים. יחד עם זאת, הקרקעות הזמינות מתרכזות בעיקר באזור הפרברים, כאשר הביקוש הגבוה יותר הוא לאזור המרכז. כתוצאה מכך, כל קרקע אשר עודנה נמצאת במצבה הבתולי, נחשבת לאטרקטיבית ביותר, במיוחד כאשר מדובר בקרקע אשר נמצאת בהרצליה, כל שכן על קו החוף. אם כן האטרקטיביות של פרויקט הרצליה חוף התכלת באה לכדי ביטוי בכל שהוא עונה על כל הקריטריונים האמורים, ויתרה מכך זו אחת מעתודות הקרקע האחרונות הממוקמות על חוף הים.
הגושים האטרקטיבים ביותר במתחם הינם גוש:6605, 6606, 6607, ו 6608

ולמה בכל זאת כדאי לשים לב בפרויקט חוף התכלת?

למרות שמדובר במיקום אטרקטיבי ושהשבחת הקרקע עדיין לא קרובה לסיום, על פי טענתם של מומחים, עדיין יש לזכור כי פרויקט הרצליה חוף התכלת מחולק לכמה וכמה גושים, אשר רק הגושים המערביים הם אלו שנמצאים על קו החוף ממש. לכן, מומלץ שלא לקנות חתול בשק ולבחון כל חלקה לגופה ולאשר כי החלקה שרוכשים אכן אטרקטיבית ותואמת את התחזיות השונות למקסום התשואה. אין ספק שככל שמיקומה של החלקה יהיה כמה שיותר מערבי, כך הצפי שערך הדירה שתיבנה עליה יהיה גדול יותר. זה המקום לציין כי היות ומדובר במיקום אטרקטיבי לכשעצמו, מידת הסיכון הטמונה בפרויקט זה נמוכה יותר וסביר כי ערכה של הקרקע בהרצליה חוף התכלת ישמר, אם לא ישתבח יותר, ככל שהשנים חולפות.
ברצונכם לקבל מידע מקצועי נוסף אודות פרויקט הרצליה חוף התכלת? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם!