*התמונה להמחשה בלבד

משבר הדיור הוא כמעט מילה נרדפת למושג כלכלת ישראל בשנים האחרונות. עתודות קרקע לבניה שהופכות לנדירות יותר ויותר בשילוב עם בירוקרטיה רצחנית יוצרו חוסר של מאות אלפי דירות למשפחות צעירות והמדינה פועלת בשני ערוצים הפוכים במקביל, מחד מנסה להרחיק משקיעים משוק הדיור ובמקביל מקדמת, לפחות ברמה ההצהרתית פרוייקטי בניה להשכרה.

צריך להביט אל המציאות נכוחה, עבור זוגות צעירים רבים במדינת ישראל נכון לתחילת 2022, רכישת דירה היא בגדר חלום רחוק, המדדים הכלכליים המקובלים הבוחנים את מספר המשכורות הנדרש לשם רכישת דירה גבוה בכל קנה מידה כך שבסופו של דבר עם כל ההצהרות והמדיניות של קברניטי הכלכלה, הביקושים להשכרת דירות לטווח ארוך של משפחות צעירות ממעמד הביניים המבוסס ילכו ויגדלו גם בשנים הבאות.

דנה היא מנהלת מחלקה במשרד פירסום מוביל בתל אביב, בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר ועד לפני כמה שנים חיית לילה ומועדונים. כשנולד הבן הבכור שלה ושל בן זוגה עוד חשבה שתגדל את הילדים במרכז העיר אך שגילתה שגן השעשועים שבו בילתה את אחר הצהריים נהרס לטובת בניה של עוד מגדל רב קומות התחילה לחשוב על שינוי. כמה ביקורי סופשבוע אצל אחותה שגרה עם משפחתה בשכונה חדשה בחדרה הביאו את המשפחה להחלטה, טיפה מתרחקים ומשפרים בכמה רמות את איכות החיים.

דנה מספרת .." ארבע אחר הצהריים ביום חמישי ואני עולה על הרכבת מתחנת השלום בתל אביב, על המסך מופיעה שם תחנת היעד שלי- חדרה מערב, עוד יום אינטנסיבי עמוס בפגישות מאחורי ואני כבר מחכה להגיע הביתה. הרכבת יוצאת מהתחנה ותוך קצת פחות מ15 דקות הנוף משתנה והופך להיות ירוק יותר, אני מרגישה את הרוגע של סוף השבוע משתלט עלי וכשאני מגיעה הביתה אחרי עוד 20 דקות מתחיל סוף השבוע, וויקאנד אמיתי של בילויים וקניות לילדים, הליכה קצרה לים וטיולים בטבע.. והכל כל כך קרוב לבית. העיר כאן מתפתחת בקצב בלתי נתפס, מי היה מאמין שכאן ממש בחדרה יפעל מתחם בתי קולנוע ממש כמו בתל אביב וקאנטרי קלאב הגדול והמתקדם מסוגו בישראל. שכונות חדשות מוקמות כאן מכל עבר כשגולת הכותרת של מה שהולך לקרות כאן בשנים הקרובות זאת שכונת רובע הים שאנחנו כבר מתכננים עליה.

הדבר הכי מדהים שגיליתי בהסתובבות בשכונה שרב התושבים כאן הם די כמונו, עוסקים במקצועות חופשיים, טיפוסים עירוניים שהעדיפו לחיות ברווחה ובשקט ולהנות מהחוויה האורבנית לעבודה ובילויים.

איכות החיים של דנה, משפחתה ומשפחות רבות אחרות שבוחרות להשתקע בצפון הקרוב של ישראל, חצי שעה מתל אביב בעיר הם ההזדמנות ההשקעה יוצאת הדופן שלכם לרכוש נכס נדלנ"י בשכונת רובע הים הנבנית בימים אלו ומהווה את חוד החנית בהתפתחות העיר חדרה  ומציעה תשואה מצוינת על ההשקעה. כך נראה מודל אמיתי של win-win שמחבר בין תשואה מצויינת למשקיעים, תמורה מלאה ואף למעה מכך לשוכרים ובטחון לשני הצדדים.