עולם השקעות הנדל"ן אינו חף מסיכונים ולכן אין זה בלתי נמנע וישנן פעמים בהם משקיעים, ולו המנוסים ביותר, בוחרים בעסקאות " לא טובות" בלשון המעטה כתוצאה מפרסומים מפתים במיוחד אשר מוכרים אחוזי תשואה גבוהים. לעיתים גם למשקיע עצמו קשה להכריע האם יש אמת בדבר והאם הקרקע אשר מוצעת לו אכן ראויה או מתאימה למגורים. איך ניתן לברור את העסקאות השונות ולזהות קרקע בעלת פוטנציאל? כיצד ניתן להימנע מטעויות כאלו ואחרות, אם בכלל? והאם הפרויקט של הרצליה חוף התכלת עונה לקריטריונים של השקעה אטרקטיבית? אתם שאלתם, אנחנו עונים.

השקעות בקרקעות נדל"ן אכן יכולות להניב תשואה יפה
שלא תטעו, ישנן קרקעות אשר אכן יכולות להניב תשואה יפה. עם זאת כדי למזער את הסיכון יש צורך להכיר את התחום ואת מושגיו, לבצע בדיקות ולנסות להעריך מה ההסתברות שאכן הקרקע תשביח את עצמה. לשם כך קודם כל ולפני הכל, יש לבדוק את תכנית המתאר של העירייה. כדי להעריך את פוטנציאל ההשבחה של פרויקט הרצליה חוף התכלת לצורך העניין, יש לבדוק מהו סוג הקרקע ויותר מכך, מהו הסטטוס שלה. במידה ומדובר בקרקע חקלאית לפני שינוי ייעוד, קרקע אשר סמוכה או צמודה לשטח בנוי, קרקע בביצוע או כזו שכבר קיבלה היתרי בנייה וכן הלאה, הרי שההסתברות לכך שמדובר בהשקעה טובה הנה גבוהה יותר משמעותית – ולו רק בגלל הסמיכות לאזורים בנויים.

האם הקרקע של הרצליה חוף התכלת היא קרקע אשר העירייה חפצה לקדם?
תכניות מתאר של העיר כוללות גם תכניות עתידיות או קיימות של פיתוח עירוני ובהן מופיעים אזורים שונים אשר העירייה חפצה לקדם. כך למשל אם מעוניינים לבדוק האם לקרקע בפרויקט הרצליה חוף התכלת יש סיכוי להשביח את עצמה בעתיד, יש לבדוק את תכניות המתאר של העיר הרצליה ולראות האם קרקעות אלו נכללות. אם הקרקע האמורה אינה נכללת בתכניות הבנייה של העירייה, הרי שסביר כי היא לא תשביח את עצמה בשנים הקרובות, לפחות לא עד שהתכנית תתעדכן שוב. נקודות מסוג אלו הן חשובות ויעזרו לכם לבצע השקעות חכמות יותר ואף משתלמות יותר בעתיד.
מעוניינים בידע נוסף אודות פרויקט הרצליה חוף התכלת? לנו ניסיון רב בתחום. צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לתאם אתכם פגישת ייעוץ.